Blausen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Takk for kommentarer Søstera mi: Fattern: Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hahaha.. bildet av far din Knallbra etterbehandling, samt at utgangspunktet..hadde potensiale. Skal det på stueveggen? Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Hahaha.. bildet av far din Knallbra etterbehandling, samt at utgangspunktet..hadde potensiale. Skal det på stueveggen? 7143053[/snapback] hehe, nei. Han var særdeles lite fornøyd med det der... Lenke til kommentar
birkulf Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Synes det første bildet var veldig kult. Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Mye bra! Du er flink med postprocessingen. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Bilde 1&2:Begge bildene dine var spennende,"fattern" så litt ut som en dårlig animasjons figur. :!: . Bilde 3&4:Flotte bilder ,fått til bra farger på det 4 bilde,og skyene så veldig dramtisk og mørke på bilde 3 Fortsett sånn Endret 25. oktober 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synes dette var stilige bilder. hadde vært spennende å se orginalbilder for å se hva du har jobbet utifra. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Flotte bilder alle sammen. Eneste jeg vil peke litt på er at på det bildet med bjørka, synes jeg det skulle vært bittelitt farge igjen på bakken forran treet... ikke fjerne alt. Er med på tanken om å fjerne det, men kanskje la litt farge være igjen? Far din bør være stolt over deg synes jeg! Sjønner at han ikke er fornøyd, men han må jo få vite at han faktisk ikke ser slik ut (tror/håper jeg).... Etterbehandling kan jo få hvemsomhelst til å se litt rar ut. Kombinasjonen av uttrykket hans, lyset og etterbehandlingen har gjort susen her. Knalltøfft bilde! Pent bilde av søstera di (kule øyne)! Sjøbildet var pent... rolig. Stille før stormen?... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kule bilder, særlig det av far din var midt i blinken. Herlig karikatur-følelse. Tror jeg ville dempet fargene litt på det av søstra di, det ble litt mye for min smak. øynene er knall. Sjøbildet likte jeg godt, selv om båten kunne kommet enda litt mer fram i et såpass kontrastfylt bilde. Det siste er ok, ikke noe mer. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hadde jeg vært faren din hadde jeg piska deg hardt. hehe. Kan ikke si jeg likte det. rart ansikt pga av vidvinkel(?), rare skygger og alt for hardt lys som gjør at di rare detaljene i ansiktet kommer frem + at du har kjørt opp kontrastene så di kommer enda bedre frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå