onkeljubalong Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det er lite som frister blant drikke under 22 %. Aller helst ville jeg ha drukket Jack Daniels, men den gang ei. Baileys er kurant, men det er mye opplegg med isbiter og all den jazzen. Deres erfaringer? Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vel , øl og vin kan vel kalles godt spør du meg. Du mener kanskje det som kalles eller ble kalt sterkvin? Drakk cider fra Bretagne her om dagen, DET var godt. Ellers har du portvin og Galliano, hotshots duger! Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Øl er greit, men jeg tenkte først og fremst på 12-22 %. Å drikke seg beruset på vin synes jeg det er lite klasse av. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Drikker for det meste øl selv, så muligens jeg ikke skal uttale meg for mye, men du kan jo prøve Frost, smaker litt sterk saft bare, helt greit med is. Finnes det ikke noe som heter Kalinka Light eller noe også? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kalinka har jo en utvanna Vodka på 21,9%. Den smaker jo, ikke overaskende..., utvanna, men er helt grei til å blande litt om man ikke er gammel nok for full pupp. Smell oppi en pose Tyrkisk Pepper, så har du en ålreit TyrkerShot etter litt risting. Har også en Vodka på i underkant av 22%, med litt Peachsmak. Kanskje litt for søt for deg, iogmed at du virker som en fan av Brunsprit. Men det gikk relativt greit å drikke seg snydens av den. Mulig den kategoriseres som likør istedet for Vodka. Har sett den på litt forskjellige plasser på polene. Ellers drakk jeg en del Baileys før jeg ble 20, noe jeg fortsatt gjør. Syns det er dritdigg. Mange syns det blir kvalmt med mye, men jeg kan gjerne drikke en helflaske iløpet av en kveld, bare den er kald nok. Dooleys funker også. Noe alà Baileys, men litt mer toffee-/karamellsmak. Har ikke sett noe Brunsprit-aktig under 22% enda, noe det virker som du er litt ute etter. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg er personlig veldig glad i frost (krekling) og koskenkorva cranberry (tranebær). Begge er kjempegode kalde, og er tett oppunder 22%. Blir ikke så kvalm av det heller. Om det er koskenkorva peach du snakker om andreasfe så smaker den død og pine. noe av det verste skvipet jeg noen sinne har drukket. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) kakk @ Krekling er noe av det verste jeg har smakt, som er alkoholholdig. Var godt de 2-3 første munnene, og deretter blir det verre og verre. Anbefales ikke fra min side, men det er sikkert mange som liker det. Btw, det meste går ned, bare ikke Krekling. Endret 26. oktober 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du trenger jo ikke isbiter for å drikke Baileys da Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Du trenger jo ikke isbiter for å drikke Baileys da 7159322[/snapback] Det står at det nytes best med isbiter på selveste Wikipedia, tenk. 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Helst isbiter i baileys ja.. Eller baileys og kaffe, det er det beste man kan bruke baileys til. Men å drikke seg full på Baileys? Bad idea.. blir som å helle litervis med sjoko-melk/kakao med alkohol, kan umulig ha særlig snasen effekt på magen. Litt farlig er baileys bart og.. smaker jo bare sjokomelk, så man heller jo bare uten å tenke.. Knerta opp mot liter'n på en fest en gang uten å tenke over det, ved siden av øla og drinkene.. det har ikke alltid det beste resultatet.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kalinka pleier aa bli vellykket - pleier aa blande med is-te og/eller Sprite. Passoa er knallgodt, og Smirnoff Northern Berries (tror den het det) er heller ikke saa verst. Det finnes mye. Etter at reglene ble endret har jo produsentene bare pumpet ut med nye saker under 22%. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kalinka, Tom Collins drink mix Lemon og Sprite Zero + Isbiter har funka bra de siste gangene jeg har vært ute. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du har jo sterkere vin på en 14-18% Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Frost, Doolies eller Malibu funker jo. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Dooleys, Frost, Kalinka - Disse er jo greie.. edit: Hot' n Sweet og Fishermans var visst på 30% og 32%.. Endret 12. november 2006 av espennyh Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hot 'n Sweet under 22%? Sist jeg sjekket var det noe med 30, 32% kanskje? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Oisann, glemte meg visst ;p Som du sa, ligger rundt 30% Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dooleys om du vil bli syk ja ? Hvem gidder å bøtte i seg sukker og alkohol ? Makan til fyllesyk materiale skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Må si jeg er svak for kaffe og sjokoladelikører som Baileys, Dooleys og Sheridans. Mmm... Øl er jo alltid en slager for litt kosefyll. Ellers finnes det en del godt eplebrennevin som m. for en finfin fyll. Pass litt på likører hvis du har tenkt deg ut i sterk sidevind. Hender sjøgangen fremkaller sjøsyke som følge av for mye sukker. Yarr. Lenke til kommentar
Svenn5 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Noen som vet ossen spirits 21 er å blande med brus? Så denne var billig.. http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...umpTo=OfferList Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå