Gå til innhold

God drikke under 22 %

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kalinka har jo en utvanna Vodka på 21,9%. Den smaker jo, ikke overaskende..., utvanna, men er helt grei til å blande litt om man ikke er gammel nok for full pupp.

Smell oppi en pose Tyrkisk Pepper, så har du en ålreit TyrkerShot etter litt risting.

Har også en Vodka på i underkant av 22%, med litt Peachsmak. Kanskje litt for søt for deg, iogmed at du virker som en fan av Brunsprit. Men det gikk relativt greit å drikke seg snydens av den. Mulig den kategoriseres som likør istedet for Vodka. Har sett den på litt forskjellige plasser på polene.

Ellers drakk jeg en del Baileys før jeg ble 20, noe jeg fortsatt gjør. Syns det er dritdigg. Mange syns det blir kvalmt med mye, men jeg kan gjerne drikke en helflaske iløpet av en kveld, bare den er kald nok. Dooleys funker også. Noe alà Baileys, men litt mer toffee-/karamellsmak.

Har ikke sett noe Brunsprit-aktig under 22% enda, noe det virker som du er litt ute etter.

Lenke til kommentar

Jeg er personlig veldig glad i frost (krekling) og koskenkorva cranberry (tranebær). Begge er kjempegode kalde, og er tett oppunder 22%. Blir ikke så kvalm av det heller.

Om det er koskenkorva peach du snakker om andreasfe så smaker den død og pine. noe av det verste skvipet jeg noen sinne har drukket.

Lenke til kommentar

kakk @ Krekling er noe av det verste jeg har smakt, som er alkoholholdig.

Var godt de 2-3 første munnene, og deretter blir det verre og verre.

Anbefales ikke fra min side, men det er sikkert mange som liker det.

Btw, det meste går ned, bare ikke Krekling. :p

Endret av -Tori-
Lenke til kommentar

Helst isbiter i baileys ja.. Eller baileys og kaffe, det er det beste man kan bruke baileys til.

Men å drikke seg full på Baileys? Bad idea.. blir som å helle litervis med sjoko-melk/kakao med alkohol, kan umulig ha særlig snasen effekt på magen.

Litt farlig er baileys bart og.. smaker jo bare sjokomelk, så man heller jo bare uten å tenke.. Knerta opp mot liter'n på en fest en gang uten å tenke over det, ved siden av øla og drinkene.. det har ikke alltid det beste resultatet..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kalinka pleier aa bli vellykket - pleier aa blande med is-te og/eller Sprite. Passoa er knallgodt, og Smirnoff Northern Berries (tror den het det) er heller ikke saa verst. Det finnes mye. Etter at reglene ble endret har jo produsentene bare pumpet ut med nye saker under 22%.

Lenke til kommentar

Må si jeg er svak for kaffe og sjokoladelikører som Baileys, Dooleys og Sheridans. Mmm...

Øl er jo alltid en slager for litt kosefyll.

Ellers finnes det en del godt eplebrennevin som m. for en finfin fyll.

Pass litt på likører hvis du har tenkt deg ut i sterk sidevind. Hender sjøgangen fremkaller sjøsyke som følge av for mye sukker. Yarr.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...