Gå til innhold

Ingen lyddrivere!? hjelp?

Anbefalte innlegg

Heisann.

jeg har en dellmaskin. sigmatel lydkort i den. har drivere til lydkort. men virkere. er nyformatert maskin. men jeg lastet ned de samme driverne men virket ikke. og de som ligger på dell.com virker hvertfall ikke. og på google har jeg prøvd mange ganger. men finner ikke.. :p

så håper noen kan ta seg tid til å finne de.

takker for serøse svar =)

M.v.h. m0zzdart

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

jeg har en dellmaskin. sigmatel lydkort i den. har drivere til lydkort. men virkere. er nyformatert maskin. men jeg lastet ned de samme driverne men virket ikke. og de som ligger på dell.com virker hvertfall ikke. og på google har jeg prøvd mange ganger. men finner ikke.. :p

M.v.h. m0zzdart

7142661[/snapback]

Last ned fra dell sine sider, husk å bruk servicetagen slik at de henter fram din maskin fra databasen og finner riktige drivere.

Lenke til kommentar
Heisann.

M.v.h. m0zzdart

7142661[/snapback]

Last ned fra dell sine sider, husk å bruk servicetagen slik at de henter fram din maskin fra databasen og finner riktige drivere.

7142767[/snapback]

jeg prøvde det :)

men virka ikke :(

Lenke til kommentar
Heisann.

M.v.h. m0zzdart

7142661[/snapback]

7142767[/snapback]

jeg prøvde det :)

men virka ikke :(

7143077[/snapback]

Da ville jeg valgt å kontakte dell, tydeligvis noe feil.

Lenke til kommentar

Da ville jeg valgt å kontakte dell, tydeligvis noe feil.

7143887[/snapback]

det var ikke mye hjelp. men men det har jeg og prøvd mange ganger. men de vet ikke hva de skal gjøre. så de legger bare på når de ikke vet hva de skal gjøre. så jeg prøvde å sende mail. fikk aldrig noe svar :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...