Forumforumforum Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 jeg tillater meg å stille et spørsmål: Hvorfor er du så hektet på dette ? ;P Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Toget fra Sesam Stasjon står tidvis på Oslo S. Stemmer det at Portveien 2 er oppe ved Hagebyen ved Sogn? Synst det området ligner veldig bra. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 jeg tillater meg å stille et spørsmål: Hvorfor er du så hektet på dette ? ;P 7144778[/snapback] bare tidsfordriv mens jeg venter på og kunne starte jobben... ikke noen spesiell grunn egntlig... Toget fra Sesam Stasjon står tidvis på Oslo S. Stemmer det at Portveien 2 er oppe ved Hagebyen ved Sogn? Synst det området ligner veldig bra. 7144813[/snapback] er ikke helt sikker på hvor jeg var, var en kolonihage opp mot bjølsen og nydalen om det sier deg noe... fikk ivartfall forklart det av ho jeg gikk sammen med... men da er døgnet mitt med nett over for denne gang... snakkes senere alle sammen her inne Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 men du Lord-Myrrah... fant ut nå att der du plaserte lilly`s butikk... det er i Ålesund... prøver og bli kvitt meg ? 7143815[/snapback] lol, valgte feil by Riktig link Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 hehe den var litt bedre... nå er det faktisk mulig gå dit ja takker igjen Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 har sett sesam stasjon også... men husker ikke hvor et var 7143369[/snapback] I Lørenskog, Akershus. Jeg bor like ved. 7143388[/snapback] De har malt sesam stasjon gul... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ja, Sesam stasjon har blitt helt gul. Jeg sitter faktisk og kan se den nå, hvis jeg lener meg litt frem. Tror faktisk de har revet tårnet til Max Mekker også, men det er jeg ikke helt hundre prosent sikker på. Sesamtoget, derimot. Det står parkert rett ved siden av verkstedshallen på Nyland stasjon. Vet ikke om man kommer seg inn der, da. Men du kan bare ta Lillestrømtoget fra Oslo S 10 over hel og halv hver time. Tre stasjoner, og vips, så er du der. Portveien to ligger vel i den kolonihagen rett ved siden av Voldsløkka? Eller er det en annen kolonihage? Og nei, Voldsløkka er ikke noe farlig sted, det er navnet på en fotballbane. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Åååå... Husker jeg tok Sesam-Stasjon toget. Fikk diplom og greier. Det var kjempekoselig det. Lenge siden nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå