Pepsi Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Noen som kan hjelpe meg? Jeg har lastet ned en film som jeg spiller av i Windows media. Når jeg vil brenne den over til dvd, får jeg opp en melding som sier: Invalid layout. Hva betyr det? Hvordan kan jeg gjøre dette enklest mulig?? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 brenner du den som data fil? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) brenner du den som data fil? 7143479[/snapback] Nei, jeg velger den som heter Video..... Brente den nå som data og det gikk helt fint. Men, jeg får jo ikke lest den av på en vanlig dvd spiller. Hvordan "finalized" jeg dvd'en? Endret 24. oktober 2006 av Pepsi Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 da må du konvertere den til noe dvden kan lese. jeg bruker http://www.winavi.com/ men finnes sikkert noen gratis programmer som gjør det på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå