Nitrius Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hva er det folket flest her bruker til å fjerne spyware o.l fra maskina si? I det siste har jeg brukt Spybot veldig mye, brukt Ad-Aware mye før. Vurdere å teste noe annet, og de det står mellom da er: -Spy Terminator -Windows Defender Så om noen har erfaringer med en av de to så hadde det vært fint om du kunne delt din erfaring. Endret 24. oktober 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ad-aware ftw Ellers Spybot search and destroy Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Adaware og spywareblaster. I tillegg holder Kaspersky internet securityen min unna en del og. Driver nå å tester ut windows defender som nok et tillegg. Jeg har iallefall ikke hatt noe problem med spyware på mine maskiner de siste årene Lenke til kommentar
shabador Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Spyware Terminator er i mine øyne vinneren. Skal se om jeg finner igjen testene som ble gjort blant "de store" når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 har spyware doctor og ad-aware SE professional. synes begge de porgrammene er kjempegode. Men synes at spyware doctor er den desidert beste. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nettvett! Du kan prøve hijackthis eller ewido. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå