Gå til innhold

lage julegave til foreldra sine

Anbefalte innlegg

hei. nå har det seg slik at jeg kunne tenkt meg å lage noe til foreldrene mine i julegave.

jeg tenker meg noe innen for sløyd, eller søm ;)

men så er det da slik at jeg har verdens dårligste fantasi, så det å komme på en fix ide. det tar sin tid..

om noen har noen gode forslag innenfor disse to emnene. eller forsåvidt en annen kjempefix ide. tar jeg gledeli i mot dem. utstyr er 0 stress. har en del utstyr å jobbe med ;)

EDIT hehe.. jeg er nok 15. og har drevet med sløyd og en del håndtverk i flere år ;)

Endret av EMiRo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er flink med dreiing kan du jo lage skåler også.

Ellers så kom jeg på et par ting til:

Serviettholder

Kaffe-boks

Smykkeskrin

Brødboks

Fotorammer

Bokstøtte

Krakk

Nattbord

Fuglekasse

På søm-siden kan du lage:

Sengeteppe

Pynteputer

Forkle

Grytekluter

Duker

Veske

Poseholder

Skittentøyspose

Handlenett

Lenke til kommentar

<gledesdrepermodus>

Nå er det jo sånn at alt som er hjemmelaget er flott. Visstnok. Men personlig så syns jeg at når man er 15 er det greit om mor og far får noe de i det minste har litt bruk for. Altså er det litt vanskelig å komme med tusen tips uten å vite hvem de er.

(ok, for meg er gaver noe man legger tid og energi i, samme om det er hjemmelaget eller kjøpt, det er ikke noe man holder på med fordi man må..så jeg er nok litt underlig;))

</gledesdrepermodus>

Hvis mor og far har hytte kan det jo hende at de trenger noe på hytten som det er mulig å lage.

Hvis mor og far har mangel på trefat er det jo bare å sette igang å dreie.

Hvis du er en kløpper til å sy blir nok iallfall mor glad for en ny juleduk.

(eller annen duk).

Lenke til kommentar
Hvis du er en kløpper til å sy blir nok iallfall mor glad for en ny juleduk.

(eller annen duk).

7184966[/snapback]

Jeg skilla faktisk noe jævlig da jeg gikk i syvende på nettopp en juleduk. Den ble faktisk så fet at morra mi tar den frem hvert år som om det skulle vert en hvilkensomhelst annen fancy juleduk - altså, en vellykket gave. Blir nesten litt rørt jeg tenker på den gamle duken :love:

Lenke til kommentar

hehe.. jepp. mange gode forslag, ;) tror kanskje jeg vet hva jeg skal lage. ;)

blir vel kanskje noe i form av en kasse, med innfresninger og svipenn kombinasjon og noen småleker til hunden for å ha oppi =)

hehe... ;) takker likevel for alle gode forslag ;)

( ps: det med string tenkte jeg på) :tease:

( ga sånn godterstring til Lærerne mine da jeg slutta i 10nde faktisk, .. de ble flaue :whistle: hehe..)

Lenke til kommentar

Jeg skal lage gave selv til halve slekta i år.

Da jeg og søstra mi var små var pappa veldig ivrig med videokameraet. De gamle tapene skal jeg nå redigere og triksefikse med og brenne dvd-er. Dette er en gave jeg vet både mamma og pappa, farmor og farfar og mormor og bestefar kommer til å sette pris på, og det er jo gøy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...