Themuss Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Jeg har ett problem! Når jeg har innstallert DET4 21.81 så fryser maskina etter at windows er boota ferdig!!! Har prøvd å laste ned driveren forskjellige steder men ingen forandring! Kortet jeg bruker er ett Gainward GF2 PRO 450. Forslag? Lenke til kommentar
Themuss Skrevet 22. september 2001 Forfatter Del Skrevet 22. september 2001 UUPS! Glemte å si at alt fungerer som det skal med 12.90! Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Jeg har lest på nettet at Det4 fungerer dårlig på enkelte maskiner og enkelte konfigurasjoner. Dette rammer helt vilkårlig, og så langt har man ikke funnet noen spesielle ting som er felles for de maskinene som har problemet. Ryktene sier at det snart vil komme en ny Detonator som vil fikse det som er feil. Den nye vil også være verifisert av Microsoft, hvilket dagens Det4 ikke er. Så anbefalingen er at du går tilbke til den forrige, og heller venter på neste versjon. Ps! Jeg bruker Det4, og har ingen problemer. Men som sagt; det virker som det rammer helt vilkårlig. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 vel det er kommet 2-3 nye versjoner av detonator 4 drivere ... 21.83 beta 21.83Whql og 21.85 beta selv bruker jeg 21.85 men nå har jeg ikke testa så veldig .... men jeg har i alle fall ikke særlig problemer med 21.85 :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå