spøkelset Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Hadde et uhell her forleden dag som førtetil at laderen til min fujitsu siemens amilo 7640 ble ødelagt. Link til pc'en: https://prisguiden.no/product.php?product_id=22288 Lurer derfor på hvor jeg kan få kjøpt meg en ny lader som passer til denne maskinen billigst mulig. Prøvde en lader som var til en HP -pc, men den passet ikke. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hvis det ikke er så farlig om det er original lader kan du kjøpe en universal strømforsyning som de som du finner her. Sjekk hvor mange watt den originale er på og kjøp en som er på minst like mange W. Evt. hvis den originale er oppgitt i A (ampere) må du multiplisere ampere-verdien med volt-verdien som er oppgitt på strømforsyningen din for å finne hvor mange W du trenger som minimum. Endret 24. oktober 2006 av Pengu Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hvis det ikke er så farlig om det er original lader kan du kjøpe en universal strømforsyning som de som du finner her. Sjekk hvor mange watt den originale er på og kjøp en som er på minst like mange W. Evt. hvis den originale er oppgitt i A (ampere) må du multiplisere ampere-verdien med volt-verdien som er oppgitt på strømforsyningen din for å finne hvor mange W du trenger som minimum. 7142316[/snapback] har vært å snakket med en forhandler som kunne fortelle at en universallader ikke ville passe til denne pc'en. Han sa derfor at jeg måtte kjøpe en annen lader som kostet tusen spenn. DEtt synns jeg var litt dyrt og håpet jeg kunne finne en billigere på nettet.. eventuelt så skal vel denne gjør susen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306781 litt dyr, men den vil vel passe og er på nok watt? Endret 25. oktober 2006 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå