Gå til innhold

strømforsyningen/lader til bærbar ødelagt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det ikke er så farlig om det er original lader kan du kjøpe en universal strømforsyning som de som du finner her. Sjekk hvor mange watt den originale er på og kjøp en som er på minst like mange W. Evt. hvis den originale er oppgitt i A (ampere) må du multiplisere ampere-verdien med volt-verdien som er oppgitt på strømforsyningen din for å finne hvor mange W du trenger som minimum.

Endret av Pengu
Lenke til kommentar
Hvis det ikke er så farlig om det er original lader kan du kjøpe en universal strømforsyning som de som du finner her. Sjekk hvor mange watt den originale er på og kjøp en som er på minst like mange W. Evt. hvis den originale er oppgitt i A (ampere) må du multiplisere ampere-verdien med volt-verdien som er oppgitt på strømforsyningen din for å finne hvor mange W du trenger som minimum.

7142316[/snapback]

har vært å snakket med en forhandler som kunne fortelle at en universallader ikke ville passe til denne pc'en. Han sa derfor at jeg måtte kjøpe en annen lader som kostet tusen spenn. DEtt synns jeg var litt dyrt og håpet jeg kunne finne en billigere på nettet..

eventuelt så skal vel denne gjør susen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306781

litt dyr, men den vil vel passe og er på nok watt?

Endret av s¤p¤1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...