DilliMusic Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 holder på å ta bil lappen. har kommet til trinn 3 i kjøretimene. lurer på hvor mange trinn er det? før jeg kan ta glatt kjøring og det der. har hatt 4 kjøretimer og skal ta trinn 3 nå. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 glatt kjøring er trinn 3, men eg tok den på trinn 4, siden glattkjøringsbanen var stengt når eg var på trinn 3. tilsammen er det 4 trinn! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 hva er trinn 4 da? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 husker ikkje, men spør kjørelæreren din du han vet best! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har aldri hørt om noen "trinn" når du tar lappen. Jeg tok glattkjøring når kjørelæreren (og jeg) følte for det. Jeg skal ta langkjøring og mørkekjøring nå snart siden jeg er ferdig med alle kjøretimer (ca. 6-8 timer). Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 hva er trinn 4 da? 7142262[/snapback] Da er du i siste fase. Da skal du vise til en annen lærer, en slags sensor at du kan å kjøre. Sikkert mer, men det er iallefall det jeg husker. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Trinn 1, trafikalt grunnkurs. Trinn 2, grunnleggende kjøretøy- og kjørekompetanse. Trinn 3, trafikal kompetanse. Trinn 4, Avsluttende opplæring. Og deretter førerprøven. Til de som måtte lure. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 jeg har hatt trafikalt grunnkurs. kjøretimer med alt basisk og en time. veilednings time. etter det sat han at jeg kan gå til trinn 3. så trinn 3 er glattkjøring, mørkekjøring og?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 3 ordsregel! DET SKRIVES BILLAPPEN!! ALARM! *angi* uansett, glattkjøring, mørkekjøring og langkjøring. Jeg hadde langkjøring og glattkjøring samtidig. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 3 ordsregel! DET SKRIVES BILLAPPEN!! ALARM! *angi* uansett, glattkjøring, mørkekjøring og langkjøring. Jeg hadde langkjøring og glattkjøring samtidig. 7148338[/snapback] Strengt tatt så oppfyller han 3 ords regelen: SPM =1 Ang. =2 Bil lappen =3 eller 4 Men ja du har rett, det siste skal være i ett ord. @trådstarter, gled deg til glattkjøringen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Mer oversiktlig tabell... LINKZ Endret 25. oktober 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 ja gleder meg veldig til glattkjøring. alle sier det er drit fett Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kan jeg bare hijacke tråden i 2sec? Anyway, hvor mange obligatoriske kjøretimer må man ha? Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 ja gleder meg veldig til glattkjøring. alle sier det er drit fett 7148723[/snapback] Det kommer ann på hvem du har med deg i bilen. Jeg hadde kjørelæreren min (hyggelig kar), mens kameratene mine hadde en sur inspektør som jobbet på glattkjøringsbanen. Jeg koste meg for å si det sånn Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Anyway, hvor mange obligatoriske kjøretimer må man ha? 7148732[/snapback] Ikke at jeg har sjekket det selv, (lat), men jeg går på transportfag, og har teori til billappen to timer i uka. Læreren min der, som er kjørelærer ved siden av, sier at kjøretimer egentlig ikke er obligatorisk, mens mine medelever sier at man må ha enten åtte eller ti, og at etter det, er det opp til kjørelæreren å avgjøre når man er klar til å kjøre opp/ta sikkerhetskurs på vei osv. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg fikk høre av noen at du måtte ha minst 12-13 timer, men jeg har bare hatt 8, og læreren sier jeg er ferdig og har bare lang- og mørkekjøring igjen. Forresten, glattkjøringen er kjempekjekt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Møkk da... 12t er dyrt... Skal uansett ned og bestille timer snart, venter heller til vintern med kjøretimer, føler at jeg får litt mer for penga da Kjøring på sommerføre går glatt som ei barnerumpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå