Tandamram Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Synes det er lenge siden jeg har komt over en plate som virkelig "sitter". Er det noen som kan anbefale god hip-hop? Gi gjerne link hvor jeg kan få kjøpt platene. Nå er hip-hop et ganske bredt ord, og jeg kan med en gang si at det er ikke typisk 50, Jay-Z og Eminem jeg er ute etter. Kom gjerne med forslag til artister som holder seg under jorda. Tidligere favoritter er Promatic, DangerDoom, Busta etc (sef også Dre, Em og resten av det som er "must" innen hip-hop). Jeg digger tunge beats og god flyt, ser helst at det ikke typisk gullsmykke/fetest bil-rap. Nå vil jeg ha det som er veldig bra og som folk flest aldri får høre. På forhånd takk! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kan virkelig anbefale å sjekke ut den nye stjernen Lupe Fiasco. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jedi Mind Tricks. Ludacris (ikke bare superhits, men for eksempel hele "Chicken and Beer" skiva). Lenke til kommentar
Mathis Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) hva med Handsome boy modeling school? Kid Loco? MC Solar? Endret 24. oktober 2006 av Mathis Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Edan - Beauty and the Beat Cannibal Ox - The Cold Vein og hvis du liker Dangerdoom burde du sjekke ut andre MF Doom-prosjekter, som Vaudeville Villain, Madvillainy, Operation Doomsday etc. Endret 24. oktober 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 King Geedorah(MF Doom) - Take me to your leader Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Tusen takk for alle tipsene. Skal få sjekket dem ut så fort som mulig Er det noen anbefalinger i Detroit-sjangeren? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Du finner plenty av gode anbefalinger i denne tråden, selv har jeg blitt informert om mange av mine nåværende favorittlåter der. Anyways, jeg vil anbefale et par plater. Du er kanskje kjent med dem allerede, og de har kanskje ikke tunge nok beats for deg, men allikevel. Trykk på bildene for link til nettbutikk. Common - Be Talib Kweli - Quality og jeg sparte selvfølgelig det beste til slutt: Gang Starr - Moment Of Truth Hvis du titter litt på prisene er det ikke fryktelig dyrt, og du har min personlige garanti på at disse skivene sparker baller! Happy shopping Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er det noen anbefalinger i Detroit-sjangeren? 7143685[/snapback] Jay Dee - Welcome 2 Detroit Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er det noen anbefalinger i Detroit-sjangeren? 7143685[/snapback] Jay Dee - Welcome 2 Detroit 7144193[/snapback] True story. RIP Dilla! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Talib Kweli oppfatter jeg som mer "intelligent" hip-hop, noe jeg synes er råkult. Blir shopping på denne gutten, nå. Takk for alle tipsa, og keep-em-coming. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 vær så snill og gi looptroop en kjangse og da også promoe! en del av musikken dems kan lastes ned på www.looptroop.nu i mine øyne er det ingenting som slår disse! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Æh, du trenger enda mer. Alt denne mannen er borti ender opp som veldig bra. Endret 24. oktober 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Får legge til Blackalicious og Beanie Sigel. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) De jeg hører mest på for tiden er: Papoose Lupe Fiasco Common Lil Wayne Talib Kweli Jehst Immortal Technique Copywrite Ghostface Dilated Peoples Cunninlynguists Du bør også få med deg (klassikere imo): Nas - Illmatic Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx Jay-Z - Blueprint Ice Cube - Amerikkka's most wanted Snoop Dogg - Doggystyle A Tribe Called Quest - The Low end Theory Outkast - ATLiens Mobb Deep - The Infamous Selvfølgelig er det en masse jeg har glemt, men nå har du et sted å begynne. Edit: Hvis du vil ha tunge beats så vil jeg anbefale Ice Cube - Laugh Now, Cry Later Endret 25. oktober 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå