spøkelset Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har et lite problem som har oppstått her. HVer gang jeg forsøker å gå inn på lokaldisk c eller "mine dokumenter" så kommer det etter en stund opp en feilmelding. Lurer på hva som kan være årsaken til dette. Har skannet pc'en for virus med AVG, smt skannet den for alt annet crap, med AD AWARE. Kan noen hjelpe? feilmelding.bmp Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tyder på feil i operativsystemet. Har du hadd denne feilen lenge? Kan eventuellt prøve en systemgjenoppretting eller en "repair intstall" av XP. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Tyder på feil i operativsystemet. Har du hadd denne feilen lenge? Kan eventuellt prøve en systemgjenoppretting eller en "repair intstall" av XP. 7142177[/snapback] Nei, har ikke hatt feiln lenge, bare nå i det siste.... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nei, har ikke hatt feiln lenge, bare nå i det siste.... Prøv systemgjenoppretting! Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Nei, har ikke hatt feiln lenge, bare nå i det siste.... Prøv systemgjenoppretting! 7142211[/snapback] problemet er at windows cd'en min ligger hos mor og far, og det er langt borte. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Trenger ikke XP CD`en for å ta en systemgjenoppretting..høyre klikk på "Min Datamaskin", velg "Egenskaper". Klikk på fanen "Systemgjennoppretting".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå