Syfer Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Vel, 10mnd ventetid på psp, ps2 ble lansert mars 2000 og kom til europa i november 2000. Så jeg ser ikke den positive trenden... Det er vel litt vel tidlig å ta med ps3 i regnestykket, ettersom det er mye som kan skje frem mot den planlagte lanseringen i europa Hvordan får du ventetiden til å bli mindre ? er 7mnd ventetid på ps2 mer enn 10mnd ventetid på psp ? Endret 25. oktober 2006 av Syfer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Får vel vente å se om Sony overlever økonomisk til å kunne gi oss ein ny PS over PS3 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Vel, 10mnd ventetid på psp, ps2 ble lansert mars 2000 og kom til europa i november 2000. Så jeg ser ikke den positive trenden... Det er vel litt vel tidlig å ta med ps3 i regnestykket, ettersom det er mye som kan skje frem mot den planlagte lanseringen i europa Hvordan får du ventetiden til å bli mindre ? er 7mnd ventetid på ps2 mer enn 10mnd ventetid på psp ? 7147723[/snapback] Den positive trenden ser jeg på overall i markedet de siste 2 generasjonene konsoller. Er vel lite å ta med psp, ps2 og ps3 i sammeligningen synes du ikke? Hvis du sjekker når nintendo, sega og sony har lansert konsollene sine så ser du at trenden er at ventetiden blir kortere. Unntak finnes selvfølgelig. Får vel vente å se om Sony overlever økonomisk til å kunne gi oss ein ny PS over PS3 7147798[/snapback] Vil tro at de skulle overleve ja. Alt tyder på det, selv om batteri problemer har skapt store overskrifter. Playstation 3 kommer til å selge i haugevis, det er ingen tvil om det. De har en veldig bra maskin, et ekstremt bra merkenavn, online delen ser ut til å bli meget bra og folk flest er positive. Endret 25. oktober 2006 av Mgs Lenke til kommentar
freke Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Får vel vente å se om Sony overlever økonomisk til å kunne gi oss ein ny PS over PS3 7147798[/snapback] Tja... Ps3 skal jo vare i 10 år, så da er det vel få, om noen, som husker hva playstation er. De fleste i 2017 går vel og venter på den neste fra microsoft og nintendo da. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Den positive trenden ser jeg på overall i markedet de siste 2 generasjonene konsoller. Er vel lite å ta med psp, ps2 og ps3 i sammeligningen synes du ikke? Hvis du sjekker når nintendo, sega og sony har lansert konsollene sine så ser du at trenden er at ventetiden blir kortere. Unntak finnes selvfølgelig. Men vi snakker om Sony, ikke hva andre produsenter gjør, derfor kan man kun ta med det som Sony har gitt ut. Det at andre produsenter strever etter minst mulig ventetid burde da ikke telle positivt for Sony. Sony gikk altså fra rundt 7mnd ventetid på ps2 til rundt 10mnd på psp, det er ikke positivt. Foreløpig ligger vi an til 5mnd ventetid før ps3 lanseres i Europa, dog kan man ikke ta det med i regnestykket før konsollen faktisk havner i butikkene. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Får vel vente å se om Sony overlever økonomisk til å kunne gi oss ein ny PS over PS3 7147798[/snapback] Tja... Ps3 skal jo vare i 10 år, så da er det vel få, om noen, som husker hva playstation er. De fleste i 2017 går vel og venter på den neste fra microsoft og nintendo da. 7148010[/snapback] Huff der tar du feil ja. Ja playstation 3 skal vare i 10 år. Men sony har nok allerede begynt i det små å planlegge neste generasjons konsoller. Det samme har microsoft og Nintendo. Så neste konsoll kommer kanskje rundt omkring 2012-2013. Dette er uansett bare spekulering. Men merkenavnet Playstation er ikke lett å ta knekken på, så om ikke playstation 3 snubler, så vil merkenavnet være sterkere enn noen gang etter ps3. Men dette er bare min mening. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Takk gud for a EU satte en stopper for et ekslusivt Microsoft Vista. 7143582[/snapback] Er det ikke snakk om at EU for en mere usikker versjon av Windows Vista, pga. at noen uvitende demokrater som sitter i Brüssel finner lobbyvirksomhet som et godt finne.. Man har da fremdeles Play-Asia. 7143931[/snapback] Håper inderlig ikke at de blir stengt med det første. En av de beste butikkene ever.. Unnskyld for å avbryte nerdehatet, men hvem boikotter en konsoll bare fordi utgiveren driter seg ut flere ganger? 7144129[/snapback] Ville gjort det i den troen om at vi kunne fått flyttet utviklerne på en bedre platform. Men dette Sony hate vil nok blåse over om en stund slik det alltid gjør i spillverdenen. 7146256[/snapback] Da tror du feil. Bare se på hvor mye pepper Sony har fått det siste året, kanskje to. Hvis ikke de gjør en helomvending, og skjerpes seg. Kan vi bare si takk(?) og farvel til Sony for godt. Kort og godt så føler jeg at økende eksport ville lagt større press på Sony,Microsoft og Nintendo til å lansere konsoller enten samtidig eller med langt mindre mellomrom over hele verden. 7146533[/snapback] Microsoft slippte X360 til en stor del av verden med et par ukers mellomrom. Så det er faktisk mulig. Slik at Sony sin MACHINE OF JUSTICE ikkje pløyar over dei og, og øydelegg for oss som kunne tenkt oss å importert sonefritt til XBOX 360 f.eks. 7147257[/snapback] Fikk så jævli lættis da jeg leste det Dagens! NB! Kan dere seriøst slutte å sitere de innmari store innleggene? Er da sikkert 75% med reell whitespace i denne tråden.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jaja, livet er tydeligvis excellent så lenge man får bashe Sony... For det er vel stort sett det man påser at hver slik tråd ender opp i. Stråmenn, argumenter og stikk kommentarer som har vært lagt døde ca. 3500 ganger før.. Endret 25. oktober 2006 av Fhj Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jaja, livet er tydeligvis excellent så lenge man får bashe Sony... For det er vel stort sett det man påser at hver slik tråd ender opp i. Stråmenn, argumenter og stikk kommentarer som har vært lagt død ca. 3500 ganger før.. 7149447[/snapback] Hvorfor bryr du deg om det egentlig? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jaja, livet er tydeligvis excellent så lenge man får bashe Sony... For det er vel stort sett det man påser at hver slik tråd ender opp i. Stråmenn, argumenter og stikk kommentarer som har vært lagt død ca. 3500 ganger før.. 7149447[/snapback] Hvorfor bryr du deg om det egentlig? 7149478[/snapback] Trenger jeg å argumentere for hvorfor jeg mener at intet forum bør stå som en enveis skittkastemaskin? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jaja, livet er tydeligvis excellent så lenge man får bashe Sony... For det er vel stort sett det man påser at hver slik tråd ender opp i. Stråmenn, argumenter og stikk kommentarer som har vært lagt død ca. 3500 ganger før.. 7149447[/snapback] Hvorfor bryr du deg om det egentlig? 7149478[/snapback] Trenger jeg å argumentere for hvorfor jeg mener at intet forum bør stå som en enveis skittkastemaskin? 7149509[/snapback] Vel, hvis man så sterkt misliker hvordan Sony blir omtalt i tråden så er det vel like greit å holde seg unna. Det er vel ikke sånn at gigantiske selskaper som Sony absolutt må forsvares. Endret 25. oktober 2006 av espent Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vil tro de fleste meninger her, kan skyldes at Sony er ikke akkurat at de englene som sitter sammen med Jesus i himmelen. Greit det finnes noen Nintendo og Microsoft disipler, på lik linje med Sony disipler vel å merke. Men man kan seriøst ikke skyve dette under et teppe. Sony begynner å virke som politikken til USA. "Det vi gjør, er riktig." Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vil tro de fleste meninger her, kan skyldes at Sony er ikke akkurat at de englene som sitter sammen med Jesus i himmelen. Greit det finnes noen Nintendo og Microsoft disipler, på lik linje med Sony disipler vel å merke. Men man kan seriøst ikke skyve dette under et teppe. Sony begynner å virke som politikken til USA. "Det vi gjør, er riktig." 7149541[/snapback] Jeg kan ikke se at det er en kjeft av de som kritiserer her inne som har giddet å sette seg inn i hva denne saken gjelder. Kommentarene går i "Bra jobba Sony " "DusteSony " osv osv.. Kreativt Og så spar man på med dill og dall som forøvrig har overhodet ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Men du er vel enig at siden det faktiskt ikke fremligger et 3. parts syn i denne saken, så er det faktiskt vanskelig å ta noen standpunkt. Og som det står tidligere i denne tråden, har ikke folkene ifra Lik-Sang hakket på Sony, bare at etter de hadde tapt søksmålet av Sony, måtte de stenge. For min del, finner jeg det litt synd at en slik butikk er borte. Da den fremmer konkurranse, men hvis det kan fremvises til at de ikke har fulgt helt boke, og dette synes faktiskt kommer av en uavhengig kilde, skal jeg nok sette min standpunkt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vil tro de fleste meninger her, kan skyldes at Sony er ikke akkurat at de englene som sitter sammen med Jesus i himmelen. Greit det finnes noen Nintendo og Microsoft disipler, på lik linje med Sony disipler vel å merke. Men man kan seriøst ikke skyve dette under et teppe. Sony begynner å virke som politikken til USA. "Det vi gjør, er riktig." 7149541[/snapback] Jeg kan ikke se at det er en kjeft av de som kritiserer her inne som har giddet å sette seg inn i hva denne saken gjelder. Kommentarene går i "Bra jobba Sony " "DusteSony " osv osv.. Kreativt Og så spar man på med dill og dall som forøvrig har overhodet ingenting med saken å gjøre. 7149596[/snapback] Må jo være lov å uttrykke sin missnøye når en god nettbutikk blir stengt. Selv om den ikke har helt rent mel i posen. Går nok over skal du se Lenke til kommentar
nacho Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nå må man jo ikke alltid være enig i "boka" heller. Om folk hadde svevd gjennom livet og sagt "jaja, det står i boka!", så hadde verden vært en heeeeeeeeeelt annen idag. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Men du er vel enig at siden det faktiskt ikke fremligger et 3. parts syn i denne saken, så er det faktiskt vanskelig å ta noen standpunkt. Og som det står tidligere i denne tråden, har ikke folkene ifra Lik-Sang hakket på Sony, bare at etter de hadde tapt søksmålet av Sony, måtte de stenge. For min del, finner jeg det litt synd at en slik butikk er borte. Da den fremmer konkurranse, men hvis det kan fremvises til at de ikke har fulgt helt boke, og dette synes faktiskt kommer av en uavhengig kilde, skal jeg nok sette min standpunkt. 7149627[/snapback] 3. parts syn fremligger i form av en rettskraftig dom. Jeg har faktisk forsøkt å dra inn argumenter som faktisk er viktige innenfor denne saken uten at det har vært overhodet noen interesse for motargumentering. Jeg anser derfor denne tråden for desverre å ha utviklet seg til ei eineste stor svertemaskin. Endret 25. oktober 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nå må man jo ikke alltid være enig i "boka" heller. Om folk hadde svevd gjennom livet og sagt "jaja, det står i boka!", så hadde verden vært en heeeeeeeeeelt annen idag. 7149647[/snapback] Jeg gjør det.. Tro meg, jeg jobber med kvalitetssikring Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Etter hva jeg vil tro, har denne domstols avgjørelsen blitt avsatt i USA. Seriøst, hvem kan ikke kjøpe til seg en avgjørelse i USA? Sony mot Lik-Sang, sier vel alt. @nacho: Kan være enig i det. Men når det kommer på et foretningsmessig plan, forventes det at boka følges.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Man får også ett problem med de som kjøper Ps3 hos en som har importert den uten å vite at den faktisk er importert. Eller kanskje de ikke vet det at en japansk eller amerikansk konsoll ikke vil kunne spille Pal ps1 og Pal ps2 spill, samt dvd og blu-ray fra Pal 2 sonen. 7146672[/snapback] Personen som selger maskinen må da opplyse om at den er importert.... 7147470[/snapback] At personen må er ikke det samme som at personen kommer til å gjøre det. 7147685[/snapback] Du er klar over at det er mulig å annulere kjøp om selgeren glemmer å oppgi viktig informasjon? Uansett så ser jeg ikke hvilken skade import kan ha for Sony, Microsoft eller Nintendo. Konsollene er jo kjøpt og betalt for, pengene går i kassa og nye maskiner/spill blir produsert og solgt, eller har det kommet ut at kun ett vist antall vil bli produsert? Såvidt jeg forstod den ene artikkelen vist tidligere i tråden så var dette om import av PSP som brøt copyright? Hvordan i alle herrens navn er det mulig? Står det ikke Sony på PSPene som blir importert? Må ikke lik-sang kjøpe psp'ene de selger? Må innrømme jeg føler meg ganske forvirret. Og det med at Microsoft og Nintendo(var det nintendo det stod?) saksøkte på grunn av modchips er da ganske forståelig? Tror de færreste kan innrømme å bruke en modchip med edle formål. Plus, det endte jo bare med at lik-sang slutten å selge de, og det var det. I samme artikkel stod det jo at Sony hadde startet flere saker mot lik-sang med forskjellige dommere og det som er, noe som skaper store omkostninger for de involverte og dette, om det er sant, høres ganske så barnslig ut. Og før kviningen starter, legg merke til "om det er sant". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå