Gå til innhold

Sony vrir om nakken på lik-sang nettshop!

Anbefalte innlegg

Altså hva er poenget med å gjøre PS3 regionfri, når folk ikke kan importere spillene sine?

7142957[/snapback]

markedsføring

7142990[/snapback]

Ja du sier noe der. Sikkert god reklame dette også.

Jaja, får se om jeg får bestilt mine produkter fra andre steder enn Lik-sang heretter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forøvrig anbefalt lesestoff før man kaster seg på en ny 'Hat Sony' bølge:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69077

:)

7143156[/snapback]

OP har link til lik-sang sin egen side, jeg stoler heller på den for å være ærlig. Hvorfor? Lik-sang har da ingen grunn til å gi Sony skylden for dette såvidt jeg vet, Sony har en grunn til å lyge om det var de som gjorde det.

Lenke til kommentar
Forøvrig anbefalt lesestoff før man kaster seg på en ny 'Hat Sony' bølge:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69077

:)

7143156[/snapback]

OP har link til lik-sang sin egen side, jeg stoler heller på den for å være ærlig. Hvorfor? Lik-sang har da ingen grunn til å gi Sony skylden for dette såvidt jeg vet, Sony har en grunn til å lyge om det var de som gjorde det.

7143218[/snapback]

Dette behøver ikke å bli en "hat-sony" tråd, skal selv ha en PS 3 i tillegg til min lille jet-motor( xbox360) men jeg syns det virker litt mystisk hvorfor ikke Microsoft gjør/har gjort det samme, bare Sony. Vi importerer jo også 360 spill fra lik-sang og ikke minst videogamesplus.ca som også har regionfrie 360-spill?

Ligner litt på panikk-fotball fra Sony sin side :hmm:

Lenke til kommentar
Sony har loven på sin side, og Lik-Sang har brutt de regler som er vedtatt, Sony har ingen grunn til å juge om noe som helst. Men Lik-Sang er nok bitre, selv om de vet de har brutt loven, barnslig.

7143239[/snapback]

Nøyaktig hva er barnslig med å meddele at de har blitt lagt ned og hvorfor? Er da vanlig å si ifra når slikt skjer og gi en god forklaring siden dette angår kundene deres...

Lenke til kommentar
Hele saken er bare trist i grunn :(

Håper Sony får seg en skikkelig smell snart.

7142085[/snapback]

En til mener du vel :lol:

De har vel mer en nokk med atombombe batteriene og rootkit spywaren sin :)

7142231[/snapback]

Skulle jeg mene :!:

Men trist dette. Fikk min PSP derfra. Å den fynker fint. :roll:

Lenke til kommentar
De skylder på Sony, det er det som er barnslig, når de selv er i skyld i sine problemer.

7143322[/snapback]

Siter nøyaktig hvor de legger skyld på sony på en barnslig måte. Såvidt mine lese evner fatter står det at de måtte stenge på grunn av søksmål, og da er det jo det som er saken?

Lenke til kommentar
Sony har loven på sin side, og Lik-Sang har brutt de regler som er vedtatt, Sony har ingen grunn til å juge om noe som helst. Men Lik-Sang er nok bitre, selv om de vet de har brutt loven, barnslig.

7143239[/snapback]

Nøyaktig hva er barnslig med å meddele at de har blitt lagt ned og hvorfor? Er da vanlig å si ifra når slikt skjer og gi en god forklaring siden dette angår kundene deres...

7143280[/snapback]

Virker som folk har en smule naiv holdning til dette her. "Så lenge jeg får spilla mine fra Japan, så driter jeg i hvordan de kommer her til." :thumbdown:

Lik-Sang har tapt en rettsak de ikke en gang giddet å møte opp til fordi de visste at det de holdt på med var i gråsonen.

Videre har det kommet en rettskraftig avgjørelse som klart sier at det er ulovlig det de holder på med. Advokatene til Lik-Sang har nok anbefalt de å ligge ned med øyeblikkelig virkning.

Og å legge inn en kommentar på nettsiden som sier at det er Sony som har sørget for at de er out of business er rett og slett smålig. Det er Lik-Sang som har valgt å utføre sitt virke i gråsonen. :w00t:

Lenke til kommentar

7143239[/snapback]

7143280[/snapback]

Virker som folk har en smule naiv holdning til dette her. "Så lenge jeg får spilla mine fra Japan, så driter jeg i hvordan de kommer her til." :thumbdown:

Lik-Sang har tapt en rettsak de ikke en gang giddet å møte opp til fordi de visste at det de holdt på med var i gråsonen.

Videre har det kommet en rettskraftig avgjørelse som klart sier at det er ulovlig det de holder på med. Advokatene til Lik-Sang har nok anbefalt de å ligge ned med øyeblikkelig virkning.

Og å legge inn en kommentar på nettsiden som sier at det er Sony som har sørget for at de er out of business er rett og slett smålig. Det er Lik-Sang som har valgt å utføre sitt virke i gråsonen. :w00t:

7143439[/snapback]

Of fordi Sony bestemmer allt i denne verden. Synes jeg at vi burte boikotte Nintendo, Microsoft og alle ikke Europeiske sony spill :roll:

Edit: Dette gjelder selvfølgelig alle store bedrifter

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
Skulle jeg mene :!:

Men trist dette. Fikk min PSP derfra. Å den fynker fint.  :roll:

7143336[/snapback]

Pass deg! Den holder tross alt ikke EU and UK consumer safety standards! Plutselig dør du, og da får du ingen erstatning!

7143452[/snapback]

Det er sikkert ikke alle som vet at 220v her er nødvendigvis ikke det samme som 220v i Japan. Det er forskjell i frekvens også. Jeg reiser litt rundt i verden i jobben min, og jeg har svidd fler mobil laddere og en strømforsyning til en laptop. :)

Lenke til kommentar

At de tapte tilsier vel at det de gjorde ikke var i henhold til loven, alle ved sine fulle fem bør da greie å koble det? Mulig det er jeg som tar dette som en litt stor selvfølge, har aldri ment eller sagt at lik-sang hadde loven på sin side ettersom de da burde ha vunnet søksmålet. Bare at det var trist. Fatter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...