Gå til innhold

Sony vrir om nakken på lik-sang nettshop!

Anbefalte innlegg

Sony har sørget for at den kjente netsjappa Lik-Sang har blitt lagt ned. Grunnen er at Sony har saksøkt butikken så mange ganger at de er nødt til å legge ned. Søksmålene handler om regionfrie spill og import fra (blant annet psp) spillrelaterte produkter til europa. Så det er neppe mulig for oss i Europa å importere Ps3 maskiner når den kommer ut i november.

Sony begrunner dette med at de ønsker å beskytte kunder mot ukompatibilitet (Anglo-Saksisme?) av sine produkter.

Les mer her

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ble utrolig skuffet over dette. særlig med tanke på at jeg hadde bestilt en vare som skulle sendes i dag.

nok en gang har sony drete på draget, og jeg håper de merker det.

skjønner ikke at de gidder å bruke penger på å stenge noe som markedsfører dem i så stor grad, og som skaffer dem mange kunder.

Lenke til kommentar
Sony er i sin fulle rett og enhver seriøs forhandler bør kjenne lovene når det gjelder distribusjon og salg av regionskontrollerte produkter.

7142290[/snapback]

Sant det. You tell 'em Sony! ;) Jo færre sjapper som selger ps3, jo bedre uansett hehe

Lenke til kommentar

Hahaha Helt utrolig!

Jeg var skeptisk om Sony klarte å drite litt mer på draget enn de allerede har gjort de siste årene.....men man kan ikke undervurdere Sony, de har alltid ett eller annet bad move på lager.

Sony trenger definitivt en bedre PR avdeling, den butikken var rimelig godt likt så det er sikkert mange en person som er litt grinete nå

Lenke til kommentar
Kunne ikke brydd meg mindre. Casual gamers merker lite fra eller til om lik-sang ikke eksisterer.

7142708[/snapback]

Jo det kunne du, for du tok tross alt tiden til å skrive en post.

Har ikke hatt noe å gjøre med den netshopen før men det helt unødvendig å gjøre slikt mot den.

Lenke til kommentar

Man kan godt si at Sony er i sin fulle rett når de gjør dette, dog skal man ikke glemme at nettbutikken levde av å tilby tjenester som forbrukerne var svært glade for. Var det ikke en del som endte opp med å bestille psp og psp spill fra nettbutikken ? et resultat av at Sony ikke var spesielt interessert i å lansere leketøyet og spillene nogenlunde samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...