Gjest Sykepleieren Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er kvinnelig sykepleier som liker klystersex. Mannen min elsker å få det mens jeg har på sykepleierfrakk. Har da hvite strømper og hofteholder uten truser. Det er en deilig lek som vi begynte med etter at barna ble voksne og flyttet. Jeg bruker lunkent såpevann med mild såpe (asan eller bliw). Liker også å få klyster selv av og til. Til alle som lurer er det dessuten sunt. Lenke til kommentar
Gjest Sykepleieren Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 PS! Jeg er moren til en annen på forumet her Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Håper du ikke er min mor...(no offence) Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Haha, tror ikke på deg.. Du kødder fyfaen Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 PS! Jeg er moren til en annen på forumet her 7142054[/snapback] Haha. eheheh eh... (Nervøst) heh *Holder kjeft litt* Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det er mulig eg har gått glipp av noe, men hva er egentlig klystersex? Klyster er greit nok, det har eg selv hatt og kan være enig i at det er greit å "rydde" opp innimellom. Men eg klarer ikke helt å se sammenhengen med sex? No offence, de som liker det liker det sikkert, men eg klarer bare ikke å se sammenhengen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 La nå faen ikke dette forumet bli et forum for tulleposter ala "Jeg er en 16 år gammel jente som har mye analsex, er det skadelig for sjelen?" på KlaraKlok. Dette er bare tull og misbruk av Gjestefunksjonen..få den vekk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 PS! Jeg er moren til en annen på forumet her 7142054[/snapback] Det betviler jeg sterkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg