Gå til innhold

Rockstar flytter grenser - Canis Canem Edit

Dunedain

Anbefalte innlegg

Alle har fått med seg at Rockstar ikke er redde for å flytte grenser. Med GTA-serien har man fått lov å ta ibruk motorsag, samt mye annet, mot uskyldige forbipasserende. De har også laget Manhunt, og tar nå for seg Bully, eller Canis Canem Edit som det vil hete i Europa.

Først tar vi litt fakta om Bully for de som ikke har hørt om spillet.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

As a mischievous schoolboy, you’ll stand up to bullies, get picked on by teachers, play pranks, win or lose the girl, and ultimately learn to navigate the obstacles of the worst school around, Bullworth Academy - a corrupt and crumbling prep school with an uptight facade.

The story follows Jimmy Hopkins, a teenager who’s been expelled from every school he’s ever attended. Left to fend for himself after his mother abandons him at Bullworth to go on her fifth honeymoon, Jimmy has a whole year at Bullworth ahead of him, working his way up the social ladder of this demented institution of supposed learning, standing up for what he thinks is right and taking on the liars, cheats and snobs who are the most popular members of the student body and faculty. If Jimmy can survive the school year and outsmart his rivals, he could rule the school.

Men det er ikke dette som opprører USA for tiden. Nei, nå er det muligheten for å kysse andre gutter i spillet de er opprørt over. (Kan inneholde sterke scener, spesielt hvis du er amerikaner :p)

Hva syns dere? Er det virkelig en "big deal"?

Link

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Sukk*, de amerikanerne skal nå alltid finne noe å klage over, enten det er en pupp på TV, eller en vag homofil referanse i et spill :roll:

Syns egentlig bare det er trist at de skal ha så inngrodde og unyanserte holdninger til enkelte ting.

Og kanskje mest trist er det for majoriteten av amerikanerne som ikke finner dette hverken støtende eller provoserende, men likevel blir satt i bås med resten av flokken, som med bibelen i ene hånden og rifla i andre hevder de vet hva som er best - ikke bare for seg selv, men selvsagt også resten av menneskeheten.

Ellers vil jeg bare si at jeg ikke føler Rockstar bryter noen grenser her - Peter Molyneux's Fable lot deg jo ha sex med menn ;)

Lenke til kommentar
Ellers vil jeg bare si at jeg ikke føler Rockstar bryter noen grenser her - Peter Molyneux's Fable lot deg jo ha <a href="https://www.diskusjon.no/sex">sex</a> med menn ;)

7142001[/snapback]

Men Molyenux er ikke Rockstar vet du. ;)

Rockstar har jo fått alle mot seg virker det som.

7142077[/snapback]

Hehe, sant det :) Virker som om det har gått sport i å hate Rockstar blant bekymrede mennesker, mens resten av spillbransjen slipper lettere unna.

Og ironien kjenner selvsagt ingen grenser: prinsippet "all PR er god PR" har sjeldent fungert så godt som det gjorde for Rockstar under alt GTA3-hysteriet :)

Lenke til kommentar
*Sukk*, de amerikanerne skal nå alltid finne noe å klage over, enten det er en pupp på TV, eller en vag homofil referanse i et spill :roll:

Syns egentlig bare det er trist at de skal ha så inngrodde og unyanserte holdninger til enkelte ting.

7142001[/snapback]

Kyssing er fyfy i USA, men naken rumpeklasking i garderobene er ok? jeg ser ikke helt logikken jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...