macba Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har installert windows xp home edition men vil nå installere det på nytt. Skal jeg slette windows først eller skal jeg bare putte cd-en i å installere? Prøvde det men det gikk ikke.. Sikkert gjort noe galt! Trenger hjelp fort!! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har installert windows xp home edition men vil nå installere det på nytt. Skal jeg slette windows først eller skal jeg bare putte cd-en i å installere? Prøvde det men det gikk ikke.. Sikkert gjort noe galt! Trenger hjelp fort!! 7141822[/snapback] gå inn i bois, og sett 1st boot device til cd/dvd rommen din. altså boot fra cden. Lenke til kommentar
macba Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Har installert windows xp home edition men vil nå installere det på nytt. Skal jeg slette windows først eller skal jeg bare putte cd-en i å installere? Prøvde det men det gikk ikke.. Sikkert gjort noe galt! Trenger hjelp fort!! 7141822[/snapback] gå inn i bois, og sett 1st boot device til cd/dvd rommen din. altså boot fra cden. 7141893[/snapback] hvordan går jeg inn i bois? (er det ikke bios)? men hvordan går jeg inn i den? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har installert windows xp home edition men vil nå installere det på nytt. Skal jeg slette windows først eller skal jeg bare putte cd-en i å installere? Prøvde det men det gikk ikke.. Sikkert gjort noe galt! Trenger hjelp fort!! 7141822[/snapback] gå inn i bois, og sett 1st boot device til cd/dvd rommen din. altså boot fra cden. 7141893[/snapback] hvordan går jeg inn i bois? (er det ikke bios)? men hvordan går jeg inn i den? 7142045[/snapback] når du starter pc'n skal det stå noe slikt som: press .... to enter setup. Lenke til kommentar
macba Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Har installert windows xp home edition men vil nå installere det på nytt. Skal jeg slette windows først eller skal jeg bare putte cd-en i å installere? Prøvde det men det gikk ikke.. Sikkert gjort noe galt! Trenger hjelp fort!! 7141822[/snapback] gå inn i bois, og sett 1st boot device til cd/dvd rommen din. altså boot fra cden. 7141893[/snapback] hvordan går jeg inn i bois? (er det ikke bios)? men hvordan går jeg inn i den? 7142045[/snapback] når du starter pc'n skal det stå noe slikt som: press .... to enter setup. 7142583[/snapback] etter jeg har gjort d så installere den windows på nytt? Lenke til kommentar
macba Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Har installert windows xp home edition men vil nå installere det på nytt. Skal jeg slette windows først eller skal jeg bare putte cd-en i å installere? Prøvde det men det gikk ikke.. Sikkert gjort noe galt! Trenger hjelp fort!! 7141822[/snapback] gå inn i bois, og sett 1st boot device til cd/dvd rommen din. altså boot fra cden. 7141893[/snapback] den er på det fra før. hvordan skal jeg slette windows før jeg installere den på nytt? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har installert windows xp home edition men vil nå installere det på nytt. Skal jeg slette windows først eller skal jeg bare putte cd-en i å installere? Prøvde det men det gikk ikke.. Sikkert gjort noe galt! Trenger hjelp fort!! 7141822[/snapback] gå inn i bois, og sett 1st boot device til cd/dvd rommen din. altså boot fra cden. 7141893[/snapback] den er på det fra før. hvordan skal jeg slette windows før jeg installere den på nytt? 7143223[/snapback] når pc'n booter fra cd'n kommer det opp en meny, og der kan du formatere eller opprette/fjerne partisjoner. Lenke til kommentar
macba Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Har installert windows xp home edition men vil nå installere det på nytt. Skal jeg slette windows først eller skal jeg bare putte cd-en i å installere? Prøvde det men det gikk ikke.. Sikkert gjort noe galt! Trenger hjelp fort!! 7141822[/snapback] gå inn i bois, og sett 1st boot device til cd/dvd rommen din. altså boot fra cden. 7141893[/snapback] den er på det fra før. hvordan skal jeg slette windows før jeg installere den på nytt? 7143223[/snapback] når pc'n booter fra cd'n kommer det opp en meny, og der kan du formatere eller opprette/fjerne partisjoner. 7143268[/snapback] skal jeg fjerne den partisjonen? det kom fram noe om at det ikke var lurt å gjøre det.. men er det det jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå