Anterialis Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har åpna port i routeren, men når jeg gjør en sånn NAT-test i Azureus, finner den ikke den åpne porten. Jeg har kommet frem til at det må være noe windows stopper. Kjører for øyeblkikket Vista RC1. Hvordan kan jeg få sagt i fra til windows at jeg vil kjøre Azureus på port xxxxxx, og at den ikke skal stoppe det eller noe? Er jo så mange forskjellige steder :s Firewall, Antivirus, windows defender, blir jo helt gal. Hvor må jeg ordne slik at det går? Evt, hva må jeg gjøre? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har bare hatt problmer med pota i azerius jeg å, så jeg skifetet til Utorrent. Utorrent funker perfekt, aldri hatt problemer med porter. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Har samme problem der, den får NAT feil :s Har åpna på routeren (fulglte en manual på www.forward.com (ellerno) for å være 100% sikker). Må være noe i windows vista som herper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå