pax1 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Emne sier vel det meste.. syns Hiper R 580W ser veldig sexy ut, og liker det modulære design, kabelstrømpene etc.. men har lest noen indikasjoner på at det støyer... i andre tester blir det beskrevet som veldig stille. Har også hørt mye bra om MIST.. hvilket gir minst støy? Hvilket ville dere valgt? Takk. Lenke til kommentar
pluto68 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Min erfaring er at MIST 500W har lavest støy av de to. Er også fornøyd med hiper'n, men den støyer mye mer under load. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Definitivt Mist.. MANGE har etterhvert opplevd at Hiper Type-R støyer ganske mye, det virker som det er brukt forskjellige vifter og man aldri vet om man får en stille eller en fly-motor. Hiper Type-R gikk i retur hos meg nettopp pga støy, det var utålelig etter jeg var vant til Tagan PSU.. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 jeg har den orginale mist 500 og der tror jeg vifta aldri har økt turtallet fra laveste innstilling noen gang... har også 100% load 24\7 på min overklokka 165. selv ikke med det og sammen med mitt x1900xt får den til å gi lyd fra seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå