Gjest Leiavåsnakkeomsex Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 ÅÅÅÅ så lei jeg er av å høre om alt jattejattet om sex ditt og sex datt som alle absolutt MÅ skryte om. Har folk så få interesser her i livet at det ikke er annet å snakke om ? Når jeg hører folk som snakker om sex tenker jeg bare KJEEEEDELIG !! Å skryte av sex må jo være det mest patetiske, det er jo omtrent som å skryte av å gå på do, ALLE har jo gjort det 10000000 ganger før deg. Hvorfor er det så kjekt å snakke om sex ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Man trenger jo ikke å skryte selv om man liker å snakke om det. Noen liker å snakke om hvordan de vasker huset, andre liker å snakke om sex. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Respekter hva han sier da.. Er jo litt enig med han i grunn, da det er høy skrytefaktor her når det gjelder slikt. Men det er jo en "Sex og samliv" tråd dette her... Så.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tør påstå at ikke all sexprat er skryting. Jeg syns sexprat er gøy. Liker du ikke prate om det, så ikke gjør det? Og liker du ikke høre om det, burde du i hvert fall slutte å henge innpå akkurat denna delen av forumet Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Denne tråden har ingen funksjon annet enn å lufte trådstarters irritasjon. Det hører strengt tatt ikke hjemme her, selv om det handler om topic for dette forumet, og resulterer bare i spam og tull. Siden trådstarter ikke presenterer noe emne for debatt på en saklig måte, stenges denne. Til dere som følte for å flame, henvises til nettiketten, som klart sier at den slags er forbudt: Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg? Det du i alle fall ikke skal gjøre er å svare i den tråden der hvor regelbruddet er. Dette vil kun gi tråden unødvendig oppmerksomhet. Og du vil selv bli regelbryter dersom du poster informasjon i tråden som ikke er i samsvar med hva den egentlig handler om. Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet. Snip... Disse postene blir slettet. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg