abze Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Har hatt det gående nå i 4 timer. Startet kl 12, kom meg gjennom og startet installeringen kl 1400 cirka. Kom seg til "Completed pre_install steps" og der har den vært nå i 4 timer, litt lengre enn jeg trodde. Har søkt litt nettet. Har også vært innom irc #gentoo ble ikke mye smartere :S noen som kan si meg om det er vanlig at det tar så lang tid, og noen som kan si meg hva som foregår der "inne" når den holder på med "Completed pre_install steps", startet med det etter "Portmap started.", faktisk samme sekund. prøvde å lage meg ett screenshoot, men funka ikke :S Endret 24. oktober 2006 av abze Lenke til kommentar
abze Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Og ingen vet hva jeg prater om :S Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 sjekka om d er CD`en som er litt rar? Ofte (fra folk på dette forumet) hjelper d å brenne på lavere hastighet... Lenke til kommentar
harryy Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Prøv å unngå grafisk installasjon, sist jeg sjekket var den ihvertfall ikke 100% stabil. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 den grafiske versjonen testet jeg i forrige utgave av gentoo har ikke testen på den nye , regner med at den er like tullete . installer fra terminal du Lenke til kommentar
comicz Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 1: Gentoo tar lang tid å installere - man kompilerer alt selv. 2: Gentoo foretrekkes fortsatt installert via terminal... Lenke til kommentar
abze Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Den ble brent veeeldig sakte og tekstbasert orker jeg ikke Tror den slet med å formatere harddisken, vet ikke :s men skal teste ut denne Sabayon distroen. Fått veldig gode reviews Både som live og install dvd. http://techgage.com/article/sabayon_linux_rc2 http://distrowatch.com/weekly.php?issue=20060925#firstlook Endret 25. oktober 2006 av abze Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Da kan du eventuellt se på vidalinux . Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 tekstbasert orker jeg ikke Då er gentoo absolutt ikkje distroen for deg. Prøv Ubuntu, OpenSuse eller Fedora core. Lenke til kommentar
abze Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Alle de har eg prøvd. Grunnen for at jeg ikke orker tekstbasert er tiden det tar. Skriver faktisk dette i sabayon, Men skal teste Vidalinux i helga Laster ned nå, grunnen for at jeg ikke installerte den var egentlig en review jeg leste, men kan jo testan, og lage min ege mening Vidalinux Review Endret 26. oktober 2006 av abze Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Du kan jo prøve arch. Er tekstbassert under innstalasjon/oppsett, men det tar normalt <1t å innstalere og sette opp eit komplett grafisk skrivebord, fra base. Edit: forrutsatt at du tar ein kikk i dokumentasjonen sjølvsagt. og at du ikkje er heilt blank. Endret 26. oktober 2006 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå