OnetroM Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Stå på krava og krev XtremeMusic! XtremeAudio har som tidligere nevnt f.eks ikke støtte for Battlefield2 (ultra-high) osv. Gamere får et dårligere kort enn de forventer hvis Xtreme Audio kommer i posten. Hvis det faktisk er snakk om XtremeMusic så er det litt bittert. Jeg kjøpte når det kom og kastet alt Retailopplegg og hentet ned nye drivere, så bulk er nok tingen for de som bygger og holder på litt selv. På den annen side faller ALLTID prisen, så dette var vel egentlig forventet. (men allikevel..) Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 De har iallefall oppdatert siden sin og ordren min fått ny status: Varen er i restordre - leveringsdato er ubekreftet Lurer på hva de gjør nå... Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Samme her :F dem venter sikkert 2 år med å få den inn på "lager".. da ville prisen vært 300 kr uansett ;p Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Ser ut som Creative har spyttet ut 2-3 nye kort i X-Fi serien. Endelig kan man kjøpe Fatal1ty med 64MB X-Ram uten å måtte betale extra for det forbannede STYGGE frontpanelet og den enda STYGGERE fjernkontrollen Ser ut som kortet legger seg 5-600 kr under den dyreste versjonen Litt OT dette, men måtte bare nevne det da jeg avbestilte min bestilling på 1795,- for det dyreste hos netshop i dag. Endret 25. oktober 2006 av TXD1979 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ser ut som 360-kr X-Fi kortet er borte fra SHG.no sine sider. Enten har de feilpriset, eller fått kjeft av Creative Så da er det kun X-FI XtremeMusic "Bulk" utgaver igjen i prisguiden fra 700kr og oppover. Hva er egentlig greia med SoundBlaster X-Fi Xtreme Audio og Xtreme Gamer? Er de dårligere enn Xtreme Music? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ser ut som 360-kr X-Fi kortet er borte fra SHG.no sine sider. Enten har de feilpriset, eller fått kjeft av Creative Så da er det kun X-FI XtremeMusic "Bulk" utgaver igjen i prisguiden fra 700kr og oppover. Hva er egentlig greia med SoundBlaster X-Fi Xtreme Audio og Xtreme Gamer? Er de dårligere enn Xtreme Music? 7155203[/snapback] Er passe forvirret selv om akkurat det siste du spør om Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 bah... de svarer jo ikke på mail heller Jeg blir ganske sur om jeg ikke får kortet ettersom de faktisk ikke svarer på mail, eller har opplyst om noen feil. Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ser ut som 360-kr X-Fi kortet er borte fra SHG.no sine sider. Enten har de feilpriset, eller fått kjeft av Creative Så da er det kun X-FI XtremeMusic "Bulk" utgaver igjen i prisguiden fra 700kr og oppover. Hva er egentlig greia med SoundBlaster X-Fi Xtreme Audio og Xtreme Gamer? Er de dårligere enn Xtreme Music? 7155203[/snapback] Er passe forvirret selv om akkurat det siste du spør om 7155281[/snapback] de skal visst være dårligere ja, etter det jeg har hørt så bruker de cpu kraft istede for cpu fra lydkortet? forskjelle på de 2 modellene (gamer og audio) skal ikke være særlig store bortsett fra fargen på pcb'en og kjøleren.. Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lagerstatus: Forventet på lager den 02-11-2006 :< Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kjøpet er verdt det. Programvaren finner dere på Creative sine sider hvis det ikke medfølger CD. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kjøpet er verdt det. Programvaren finner dere på Creative sine sider hvis det ikke medfølger CD. 7162298[/snapback] Forstår ikke helt din anbefaling. At det lønner seg å kjøpe XtremeAudio som bulk, for driveren kan lastes ned? Problemet er vel at hardware decoding for f.eks BF2 som, etter det jeg forstår, ikke finnes på XtremeAudio modellen og ikke kan lastes ned - og derfor skal du heller vurdere XtremeGamer eller XtremeMusic hvis du skal ha noen glede av at lyden blir decoded av hardware, isteden for cpu. Jeg mener ikke XtremeAudio, som kan kanskje opphøye lytte opplevelsen på dårlig encodede mp3 filer, er verdt det. Jeg syns derimot XtremeMusic er verdt de, men det er jo også grunnen til jeg kjøpte det for 1år siden isteden for nå... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Åja, er det XtremeAudio ja. Leste bare første post. Da blir det helt noe annet. Siden trådstarter skriver ''XtremeMusic'', så er det verdt å kjøpe den om den er billigere. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Har ikke fått noen avbekreftelse av shg så jeg regner med at jeg får det Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 idag kom mailen hvor det ble bekreftet at det var extreme audio -___- avbestilte glatt Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Samme her Synes det er dårlig å ikke si ifra til kundene sine om at det de bestiller ikke kommer til å samsvare med det de får. De fleste andre butikker pleier å gi beskjed om dette innen 48 timer, og iallefall bruke mindre enn en uke på å svare på mail Det var iallefall verdt forsøket.... Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Stå på krava! Krev XtremeMusic, eller true med Forbrukerombudet. De får stå for sine feil, ikke finn dere i det. Det er jo i såfall feilaktig markedsføring. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 de skal visst være dårligere ja, etter det jeg har hørt så bruker de cpu kraft istede for cpu fra lydkortet? forskjelle på de 2 modellene (gamer og audio) skal ikke være særlig store bortsett fra fargen på pcb'en og kjøleren.. 7156836[/snapback] Forskjellen på Gamer og Audio er STOR. Gamer kjører i hardware, Audio i software. Forskjellene du nevner er mellom XtremeMusic og XtremeGamer (pcb, kjøler osv). The Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio is the ideal sound card for music and movies. For gaming, please consider the other Sound Blaster X-Fi products. Hentet fra Creative's websider om Xtreme Audio Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 De tar forøvrig også gebyr for betaling med kort, noe som er ulovlig her til lands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå