Xmir Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Lurer rett og slett på hvorfor Creative X-FI extreme music(bulk) er så billig for tiden. Er det en feilprising ute og går? Hos SHG koster det jo bare 30 kr mer enn et Audigy SE (retail) Prisguide Endret 1. november 2006 av Xmir Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 lurer på det samme, og om det har digital ut for 5.1 lyd? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Den var sleip! jeg betalte jo 1100,- i april dette er det noen som skal få høre! Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har iallefall bestilt 2 Står forventet inn i dag håper det er fakta i allefall. Gleder meg. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Er fordi det er BULK.. Mao kommer kortet i en vanlig pappeske med kanskje maks driver cd. Uten den vanlige embalasjen mao. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kan det være fordi det er KUN kortet som er med og IKKE noe som helst annet? Er jo bulk utgave og bulk betyr vel KUN lydkort? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kan det være fordi det er KUN kortet som er med og IKKE noe som helst annet? Er jo bulk utgave og bulk betyr vel KUN lydkort? Eller tar jeg feil? 7145878[/snapback] Du har nok rett, bulk betyr som oftest uten kabler og drivere. Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Uansett er det jo billig da, alle kortene under 899,- er jo bulk. Halv pris av de andre stedene er genialt! :!: Blir nok et slikt i posten om noen dager. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jeg prøvde med en tråd for et par dager siden (link). Men min konklusjon var at det var X-Fi XtremeAudio og ikke Music som var til den nye prisen. Hvis du ser på Creative sine sider for bilder, så er i hvert fall Audio mye kjipere enn Music på build. Men at det er en god investering er helt sikkert, særlig for Doom 3, BF2 / BF2142 fanboys. edit: Hvis du tar varenummer fra shg.no "30SB079200000" paster i Google, så kommer XtremeAudio bulk opp!, meen , det har jeg ikke sett... Så dere som bestiller burde stå på og få XtremeMusic (hvis dere har plexiglass i døra i hvertfall, eller trenger game port-midi?) Endret 25. oktober 2006 av JoKr Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Siden vi snakker om et Creative-kort her, så er bulk-versjoner bare en fordel. Da slipper man et tonn med unødvendig programvare. Lenke til kommentar
krolf Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvis det er Extreme Audio det er snakk om og ikke et Extreme Music, så er nok prisforskjellen ganske stor vil jeg tro. Dette da Extreme Audio ikke har hardware støtte for effekter i spill. Vil tro at dette er en vesentlig del av lydopplevelsen for gamere, så ville vel gått for et Extreme Music. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vil nå si det aller meste av bulk-hardware er en fordel. Følger som regel med bare unødvendig, fordyrende skrot og fancy emballasje med de såkalte "retail versjonene". Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dette da Extreme Audio ikke har hardware støtte for effekter i spill. Og nettopp grunnen til at folk som bestiller mens der er feil bilde og feil tekst, burde passe på at dem fikk XtremeMusic og ikke Audio. Men hvis de får Music, så er det et scoop. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 SHG linker iallefall til riktig kort. creative Selv om det er bulk, så er det innmari billig synes jeg iallefall. Hvem bryr seg om innpakninga... Bruker aldri det som følger med uansett På bestillingsbekreftelsen så står det iallfall 730352 Creative X-Fi Xtreme Music, bulk 2 367,00 734,00 NOK Uansett så skal jeg ha kortet Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 edit: Hvis du tar varenummer fra shg.no "30SB079200000" paster i Google, så kommer XtremeAudio bulk opp!, meen , det har jeg ikke sett... whistle.gif Så dere som bestiller burde stå på og få XtremeMusic (hvis dere har plexiglass i døra i hvertfall, eller trenger game port-midi?) Nå kommer jo også extreme music opp ved det søket Dansk webshop Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nå kommer jo også extreme music opp ved det søket Dansk webshop You passed go, collect $200 and go directly to post #9. Se på første linken, var det akkurat det jeg trodde engang. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Teite meg Iallefall, så må de faktisk levere den varen de har lovt. Så så lenge kortene dukker opp i posten min, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Teite meg Jeg vil nå si det er shg som har driti på draget, og ikke deg. Men Creative vil at alle som ikke skal kjøpe XtremeMusic pga pris, skal ta den litt billigere X-Fi XtremeGamer. Klart det er merkelig at shg.no og shg.dk fremedeles har feil som shg.dk ble oppmerksom på 17/18.10. Lenke til kommentar
toygard Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Tenkte at dette var for godt til å være sant ja, men alt på shg's side sier jo at det er Xtreme Music og ikke Audio, utenom varenummeret. De kan vel ikke begynne å sende folk feil kort, kan de? Greit nok at de tar forbehold mot slike feil, men da bør de ihvertfall sende en mail, beklage feilen å høre om de vil ha kortet eller avbestille, eller bare sende folk det de har bestilt. Endret 25. oktober 2006 av toygard Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Man sjekker jo som oftest ikke opp varenummeret i google når man handler uansett butikk. Man skal jo gå ut ifra at opplysningene på sida er korrekte. Med mindre jeg får en mail som sier at de har gjort en feil, så kommer jeg til å kjøre på for å få extreme music i kassa. De taper sikkert ikke noe særlig på at en to-tre kunder får seg billigere kort. Netshop hadde jo i sommer prisa 2gb sett OCZ ddr2 ram til 750 (de koster nå 2575,-). Fikk brikkene for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå