Sluven Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Som i emnetittel, hva er moral fiber? Har hørt dette flere ganger, men vet ikke hva det er/betyr... Veit heller ikke om dette er den plassen for dette spørsmålet, men,men. Takker for svar Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Dette var det jeg fant: Main Entry: moral fiber Part of Speech: noun Definition: strength of character, firmness of purpose Det er sånn någelunde hva jeg selv hadde i tankene når jeg leste spørsmålet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er bare å se filmen The Girl Next Door med Elisha Cuthbert. Så for det forklart.. Egentlig i grunn en bra definisjon. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Er bare å se filmen The Girl Next Door med Elisha Cuthbert. Så for det forklart.. Egentlig i grunn en bra definisjon. 7141762[/snapback] Har sett den tre ganger tror jeg. Men det er jo Matt sin definisjon på moral fiber. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Men den er ikke dum.. Er en generell go definisjon han kommer med.. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Nei, dum er den ikke. Kloke ord fra en klok mann, det er helt klart. Bare lurte på hva moral fiber "vanligvis" er Takk for svar Daehli og Nordoelum Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hva er moral fiber? Aner ikke... ikke noe jeg har i hvertfall. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tipper det er å ha 100mbit fiberoptisk linje og ha moral til å ikke bruke den til å laste ned noe ulovlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå