Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Feil i kapaks?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal bytte leverandør av adsl og må benytte gnr. og bnr. Får bare feil hos leverandøren, så jeg sjekket på kapaks.

Da kom dette: Statuskode: 440 Kildesystemer leverer duplikate data for dette søket.

Noen som vet hva dette betyr?

Dette har alltid fungert tidligere..

Mvh

daniello

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ser på meldingen: 440 Kildesystemer leverer duplikate data for dette søket

Så kan det virke som kapaks får to forksjellige svar, men hvis du pm'er meg telefonnummeret ditt kan jeg sjekke dette da jeg har tilgang til en nyere versjon av kapaks enn det som dere har ;)

Lenke til kommentar
Hvis du ser på meldingen: 440 Kildesystemer leverer duplikate data for dette søket

Så kan det virke som kapaks får to forksjellige svar, men hvis du pm'er meg telefonnummeret ditt kan jeg sjekke dette da jeg har tilgang til en nyere versjon av kapaks enn det som dere har ;)

7141493[/snapback]

Takk for det, men hjelper meg lite det for jeg får feil hver gang jeg skal bestille nytt bredbånd.

Jeg vet hva linjen og alt er klar for, for det virket for ca 1 uke siden.

Jeg også fikk den konklusjonen som du ang. feilmeldingen men skjønner ikke hva som har skjedd..

Noen anelse hvordan jeg kan sjekke hva som er feil?

daniello

Lenke til kommentar

Kan det være at det foregår noen form for oppdateringer her, siden det i går kun kom opp ingen linje tilgjengelig på meg og min nabo.

Hos han kommere det i dag opp to valg, både på tlfnr og brn. søk. Aktiv linje og ny linje.

Noen som har en ide'??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...