osse85 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg kjøpte meg en dell I6400, med integrert skjermkort i hovedkortet. Hvis jeg skal spille noe må jeg ha på crapy skjermkvalitet. Finnes det noen skjermkort jeg kan koble til for å få bedre grafikk? Har sett på div internett butikker, men ikke funnet noe. mvh Osse85 Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nei det finnes ikkje externe skjermkort... Kanskje du har ein MXM port på maskina sjekk det, veit at netshop selger mxm kort... Lenke til kommentar
osse85 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Vet ikke hva en MXM port er? Er det mulig å ettermontere ett skjermkort? Lenke til kommentar
osse85 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Er deet ingen måte å få tilkoblet ett skjermkort? På netshop står det at det er bare zepto som har mxm. Finnes det ikke noen pcmcia eller usb kort? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nei ! Både USB og pcmcia har på langt nær nok båndbredde til å fungere som kontakt for eit skjermkort.. Vist du ikkje har mxm så har du INGEN sjangse til å oppgradere skjermkort på ein bærbar med mindre du har nokon sjuke loddeskills Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 veit at det går ann og oppgradere kortet i Dell I9400, så det kan hende det går hos deg også, prøv litt googling. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 sjekk ut denne lista: http://www.mxm-upgrade.com/Table.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå