Gå til innhold

Pakkeliste til Hafjell


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hyttene er i bånn av bakken tror jeg, dessuten er det en kiwi like ved.

ta med penger og no reine klær, eventuelt sovepose hvis det ikke er puter og dyner der.

7141429[/snapback]

Er hytter i bånn, en stykke oppover bakken, og masse på toppen og utover fjellet.

Er faktisk en god del butikker nede i "sentrum", utesteder, pizzeria, lite badeland, og bensinstasjon.

Have fun! Det har jeg hatt der oppe før! :w00t:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
er bare å hive seg med ass, dere lokale altså :D

veit ikke hvor hyttene ligger, men regner med at det er noen av de på bånn. er det ikke en sånn mini-by der et sted a? husker det fra sist jeg var der.

7150186[/snapback]

 

Kommer med min lovely westlife dans : D Bare gi beskjed om hvilken hytte/leilighet dere skal være i du så ;)

Lenke til kommentar

Du tar med :

 

Fatøl, så mye du klarer å bære.

Varme klær, for du vet aldri hvor du våkner dagen der på og sjansen er stor for at det kan være ute. Er du heldig er du oppgående nok til å ta på deg litt klær før du går ut i snøen og sovner.

Ta med t-skjorter og litt 'kalde' klær og for det blir fort nok varmt inne :p

Mat, som du ikke deler.

 

det skulle være det mest nødvendige. Egentlig så er bare Fatølen nødvendig, siden alt det andre ordner seg uansett :!: god tur!

Lenke til kommentar
Du tar med :

 

Fatøl, så mye du klarer å bære.

Varme klær, for du vet aldri hvor du våkner dagen der på og sjansen er stor for at det kan være ute. Er du heldig er du oppgående nok til å ta på deg litt klær før du går ut i snøen og sovner.

Ta med t-skjorter og litt 'kalde' klær og for det blir fort nok varmt inne  :p

Mat, som du ikke deler.

 

det skulle være det mest nødvendige. Egentlig så er bare Fatølen nødvendig, siden alt det andre ordner seg uansett  :!: god tur!

7152107[/snapback]

 

Er vel ikke så mye snø å sovne i enda men : )

Lenke til kommentar
Lurer på om det er hos en som heter gonstad :p Passert 20 år fra gausdal :p Broren til typen til Linn Hjelmstadstuen. Åltså Espen.

7156229[/snapback]

 

Fint du går ut med fullt navn. Jeg kunne jo misforstått :p

 

BTW, vil anbefale oss loclas å ikke gjøre dette om til en lokal-tråd ;)

Endret av Loerand
Lenke til kommentar
Lurer på om det er hos en som heter gonstad :p Passert 20 år fra gausdal :p Broren til typen til Linn Hjelmstadstuen. Åltså Espen.

7156229[/snapback]

 

Fint du går ut med fullt navn. Jeg kunne jo misforstått :p

 

BTW, vil anbefale oss loclas å ikke gjøre dette om til en lokal-tråd ;)

7157787[/snapback]

 

nah vet ikke hvorfor jeg skrev fult navn.. redigert nå, men uansett. Dere som skal til hafjell, ha med drikke og humør! så kommer dere langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...