Gå til innhold

Drømmejobben for de som bor i Oslo?

cbs77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, så den annonsen i går, virket jo artig den jobben der. På den andre side; jeg lurer på om dette egentlig er en jobb som bærer preg av å være mer salgs/marketing relatert enn det den er "fordekt" som.

Ikke noe veien i det selvsagt, men tror nok egentlig at de har smurt sjukt på ved skapelsen av den annonsen, i samme stil som eiendomsmeglere når de skal selge en heller middelmådig og/eller kjedelig eiendom og plutselig få den til å bli gull å diamanter. ;)

Men for all del, kan sikkert være spennende, uansett om jeg har rett i mine antagelser eller ikke. Kan godt tenke meg at de som jobber i f.eks denne redaksjonen kan være gode kandidater til denne jobben, da man har dokumenterbare kunnskaper om svært mye som har med spill og spillbransjen å gjøre. Andre kanditater er de som jobber i spillbutikker, de som har jobbet med utvikling av spill, de som har studert spillutvikling osv. Selvsagt er de av oss uten relevant erfaring, bortsett fra det å spille selv på fritiden også aktuelle, men jeg kan godt tenke meg at de med noe relatert erfaring vil bli foretrukket. Spesielt dersom man er jente, noenlunde attraktiv sådan. Da blir man vel valgt til jobben nesten uansett hvor mye eller hvor lite man har av erfaring. :p

Men uansett, bare søk i vei folkens, det hadde jo vært knallbra dersom noen her på forumet fikk jobben!

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...