Gå til innhold

Har tenkt å kjøpe Antec P180B. Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trenger den ikke, men det er faktisk mulighet for seks, og ikke fem 120mm. vifter i kabinettet. Den siste plassen får du ved å henge på noen clips foran harddiskburet i hovedrommet. :)

7214929[/snapback]

Nei, jeg ville si at det blir fem med den(uten skjermkortkjøleren)

Lenke til kommentar

Har dette kabinettet selv, og må si meg godt fornøyd. Noen småting trekker dog ned. Døra er pinglete og plastikkfølelsen er tilstedet. Dessuten ligger ikke døra helt intil, noe jeg har fikset ved å løsne plastdekselet og bøyd de tre festeklipsene øverst tilbake slik at de ikke blir brukt, nå er døra rett. En annen detalj er at vifta i PSU rommet gjør det ulidelig trangt og nesten umulig å stable ledningene. Dette løste jeg ved å flytte vifta til andre siden av veggen.

Lenke til kommentar
Har dette kabinettet selv, og må si meg godt fornøyd. Noen småting trekker dog ned. Døra er pinglete og plastikkfølelsen er tilstedet. Dessuten ligger ikke døra helt intil, noe jeg har fikset ved å løsne plastdekselet og bøyd de tre festeklipsene øverst tilbake slik at de ikke blir brukt, nå er døra rett. En annen detalj er at vifta i PSU rommet gjør det ulidelig trangt og nesten umulig  å stable ledningene. Dette løste jeg ved å flytte vifta til andre siden av veggen.

7215161[/snapback]

har ikke noen plastfølelse i det hele tatt :p viften var ikke i veien for meg :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg følte den var veldig iveien, men har ikke ordnet det enda.For øvrig har jeg PSUen min stående på en eske utenom nå, fordi jeg ikke har lang nok ATX kabel. Dette skulle ikke være ett problem med nye PSUer. (Jeg har bestilt ny PSU og fått hentelapp på den, men har ikke fått hentet.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Jeg følte den var veldig iveien, men har ikke ordnet det enda.For øvrig har jeg PSUen min stående på en eske utenom nå, fordi jeg ikke har lang nok ATX kabel. Dette skulle ikke være ett problem med nye PSUer. (Jeg har bestilt ny PSU og fått hentelapp på den, men har ikke fått hentet.

7215184[/snapback]

Min ATX kabel var for kort egentlig, men min bror hjalp meg å forlenge den :D

Lenke til kommentar
Dette er ikke en feil du må bare knekke av de to siste festene selv, måtte jeg ihvertfall. :shrug:

Disse festene sitter i perforeringene i siden(i bunn og topp). Vær forsiktig når du prøver å knekke dem av, jeg var livredd for å ødelegge noe.

7218374[/snapback]

er ikke sikker på hvor du mener?

Lenke til kommentar
Der hvor døren er festet...de rillene er løse sånn at du skal kunne løsne denne og ta døren helt intill kabinett veggen!

7220425[/snapback]

Ok, tror jeg skjønner hvor du mener nå.(Liksom i hvert hjørne oppe og nede på rillen er det en plastbit.) Men har du noe bra tips for å knekke de av? :p

Lenke til kommentar
Bare bruk litt krefter, men prøv å knekk litt og litt, "bikk" dem litt frem og tilbake med kraft.

7221059[/snapback]

rillen holdt liksom på å falle av fordi jeg brukte et lite skrugjern til å "gjekke" den av. går det an å ta av frontdøren? isåfall blir ting mye lettere. Men tør ikke å gjøre noe før jeg er sikker, er livredd for å knekke noe.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...