Gå til innhold

PES 6 inntrykk og reviews - Xbox 360


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jau, noe av det første som slo meg var at grafikken ikke var noe særlig bedre enn pes på vanlig xbox vanilla ;P Ganske skuffende... mildt sagt! Altså, de har da hatt plenty med tid... så blir for dumt å skylde på det.

 

Var hos en kompis i dag som hadde PES6 på PC, grafikken var mildt sakt ræva så jeg lurer på om det er noen som har prøvd begge versjoner og kan si om det er noe bedre på 360'n?

Driver å funderer på om jeg skal stikke neddi gata å plukke med meg en kopi på nå på lørdags kvelden...

7170595[/snapback]

 

Ikke bare bedre grafikk, men også smoothere å spille. PES6 på PC er veldig likt PES5... Har spilt mye PES5 på PC og merket ikke mye forskjell med 6'ern for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Er det ingen andre som plages av at man ikke kan løpe fra forsvarsspillere? Hurtigheten på spillerne har ikke noe å si i det hele tatt. Bortsett fra det er det et glimrende spill.

 

Burde være som på FIFA hvor stats faktisk har noe å si (hurtighet).

 

Gir spillet 8/10

7171288[/snapback]

Visst du trykker på springeknappen 2-3 gonger mellom kvart touch springer du i frå forsvaret, visst du er raskere.

 

Men eg synst likevel at skytinga var litt overdrevent vanskelig. Er fleire gonger eg har fått ballen på retur i frå keeper og eg berre trykker så vidt på skyteknappen og ballen fyker 50m over mål

Lenke til kommentar
Det værste av alt med PES6 er at det er FPS drop og at det lægger!

Helt utrolig at dem ikke har klart å code spillet bra nok for 360!

 

Har testa både Fifa07 og PES6!

 

Det blir Fifa på meg i år!

7171586[/snapback]

 

Merkelig, er ingen FPS drops hos meg. I PES6 that is.

 

Kun multiplayer, singleplayer er helt flytende.

Lenke til kommentar

Hmmm.

 

Etter å hatt en maraton helg med pes 6 må jeg innse følgende: Dette er en haste versjon til 360 for gud veit hvilken grunn.

 

Grafikken og animasjonene er laber, med unntak av skoa (??), utvalget av options som å lage egne spillere/lag etc. er borte, lyden er fortsatt grusom...etc etc

 

Det er i det hele tatt lite bra å si om 360 versjonen av PES6, med unntak av at gameplayet fortsatt er bra - muligens nesten bedre kanskje(liker alldri de "nye" versjonene før jeg har spillt en stund)

 

Trist at Konami ikke har tatt seg tid til å jobbe litt mer med spillet før de slapp det.

 

På den annen side er det iallefall høyoppløslig PES, og FIFA er ikke en option, så var verdt penga. Bare synd det kunne vært så mye mye mye bedre.

Lenke til kommentar

Har pratet med Konami i helgen angående online feilen.

Japanerene jobber på spreng for å fikse dette, feilen oppsto da 1.1 mill spillere prøvde seg online første dagen!

Blir nok fikset ganske snart.

Kan også røpe at Premier league vil bli lisensert i 2009!!

Problemet nå er at Fifa sitter på exclusive rettigheter frem til da :-(

Lenke til kommentar
Problemet ligger i at konami rett og slett ikke orka å lage en egen version til xbox360, men heller bare lagde noe jeg ikke helt kan sette ord på ;P

7180327[/snapback]

 

nah, problemet er at hvis de skulle lagd et helt nytt next-gen pes så hadde de brukt 2-3 år, det var det de sa ihvertfall, så istedenfor å leke ea og bare lage noe dritt som ser next-gen ut men som ikke føles eller spilles sånn, så portet de currrent-gen versjonen og oppdaterte den litt. og likevel sitter vi med et gameplay som er mye bedre enn fifa sitt. igjen. som alltid.

Lenke til kommentar

Altså! Hvis alle hadde hatt den innstillingen så hadde vi nå spilt Splinter cell, pgr 3, Perfect dark mm, med minimalt bedre grafikk enn ps2 og xbox1, siden produsenten syntes det tok alt for lang tid å lage en bedre utgave. Altså, konami har vel som alle andre visst om xbox 360 i en ganske lang periode nå. Konsollen er jo i tillegg 1 år gammel, så den forklaringa holder desverre ikke mål...

 

Så da spørr jeg... hvis vi skal ta for oss forklaringa til konami.... hva er vitsen å kjøpe den nyeste generasjon spillekonsoll, hvis produsentene ikke kan lage et spill som utnytter nextgen power et helt år etter at maskinen har blitt sluppet på markedet?!

 

 

For all del, spillet er bra det, men temmelig likt mitt pes 4 på xbox vanilla... grafikk og spill messig.

Endret av Joona
Lenke til kommentar

det er jo nok av produsenter som har den samme holdninga, du kan ikke alltid regne med at ting passer godt inn i budsjett og planer de har lagd

 

neste år så får vi et rått pes-spill som ser og føles next-gen ut

 

se bare på første tony hawk spillet til 360, hva var next-gen med det? det var port av fra current-gen og så sånn ut

 

nå se på tony hawk project 8 som er rett rundt hjørnet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...