Gå til innhold

PES 6 inntrykk og reviews - Xbox 360


kewell79

Anbefalte innlegg

Live problemer se her.. kanskje det kommer en løsning eller en forklaring....

http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=35618

7164688[/snapback]

 

Kan du fortelle hva det står her?

Har ikke tilgang..

7164743[/snapback]

 

Ikke så mye nyttig egentlig. Bare at Konami er klar over at det er problemer med serverne (duh!).

 

I have just spoken to Konami and they are aware of this problem, (see below) and they are trying to sort it out. The PS2 version will not play online because the servers are not switched on yet.

Wouldnt want Konami getting any bad press now would we!!

 

 

Xbox live issue...

I enter the Xbox Live normally, then I am going to pes6 Xbox Live menu and it enters normally.There we have the ranked match option and custom match etc.When i enter to ranked or custom, I can see who is available online and ready to play.When I try to connect to him it says the game no longer exists or it hangs on waiting for reply

__________________

force is with us all!!

 

Det som er greia er at så lenge vi inviterer venner til games så får vi spilt, så kan vi ikke alle bare legge igjen gamertagen vår her, så adder vi hverandre. Da har vi alltid noen å spille med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt spillet i hus noen timer nå og er meget fornøyd. Grafisk er det ingen perle og kan ikke konkurrere med Fifa 07, men det er en helt klar forbedring med HD, Widescreen og mer detaljert animasjoner på spillerne. Lyden er dårlig som alltid og selve presentasjonen burde vært milevis bedre.

 

Kjernen er gameplayet og det er bedre enn noensinne etter min mening. Litt dumt at muligheten for å lagre replay er fjernet fra 360 versjonen. Trist, men nå har jeg ennå ikke hatt noen grunn til å savne den :). At det bare er 8 stadium i forhold til 33 på de andre versjonene er også dumt, men skal jeg være helt ærlig legger jeg ikke merke til stadium i det hele tatt. Det viktigste foregår på matta og der er PES 6 konge :)

Lenke til kommentar
Norsk nettliga til 360....

 

http://pesnorge.net/phpBB2/viewtopic.php?t=1839

7167321[/snapback]

 

http://www.superserien.net/proevo6.html

 

her har du en bedre å større en :thumbup:

7167447[/snapback]

Ja den er sikkert større... dog er det ekstremt få brukere på forumet :(

pesnorge.net har i hverfall et bra miljø... ikke det at jeg er så aktiv der, men det skyldes at de ikke har hatt en 360 liga som de nå skal ha...

 

Og det er jo ikke engang en liga for NHL 2k7, kun NHL 07(som suger ;) når vi snakker realisme)... så da kan jeg ihverfall ikke melde meg på en serie der uansett hvilket spill ;) hehe det er ikke så mye saklighet i det argumentet :D

 

Men seriøst så har pesnorge.net et rendyrket norsk pes miljø og det er viktig for pes'ere :) Og da slipper man de evige FIFA vs PES debattene på forumet... !!

Lenke til kommentar
blablablabla..

 

Superserien har jo så vitt begynt så hvordan kan du vite at miljøe til PES6 er bedre da? ..ryktes også om at Superserien skal ha premier. Vil heller være med på en liga der det er 15stk'er på enn en liga der det er kun 8stk'er på.

7167716[/snapback]

Tja av akkurat samme grunn som du kan vite om superserien får bedre miljø ;)

Premier bryr ikke akkurat meg så mye... :D

Og ligaene på hverken pesnorge.net eller superserien har startet ennå... så om det blir 15 og 8 stk for vel tiden vite... :D

 

Jeg mener da oppriktlig at det hadde vært lurt å samle alle pes spiller på et sted og pesnorge.net er jo et naturlig sted da det faktisk har flest spillere til pes uansett plattform, men det er jo seff bare min mening...

 

egentlig driter jeg i hvor mange som kommer til å delta i hvilken liga osv... jeg skal delta for å ha det gøy, men har ikke tid til å trene noe serlig osv... så jeg satser uansett på nedre halvdel av tabellen :D

Endret av bluejudas
Lenke til kommentar
Er ikke 360 utgaven av pes 6, bare en kovertert ps2 utgave?

Hørt at det har vært ute i Japan veldig lenge? altså det er et gammelt spill nå uten next gen grafikk (siden det bare er en konvertert ps2 utgave). Er jeg helt på jordet nå  :hmm:  :whistle:

7167258[/snapback]

 

Ja, det er det. Samme spillmotor, bare noe forbedret grafikk, høyere oppløsning selvfølgelig, og noe tweaks til gameplayet. Konami har selv sagt at å lage en skikkelig next-gen versjon ville tatt dem 2-3 år, så de bare gjorde det sånn i år.

Lenke til kommentar

Jau, noe av det første som slo meg var at grafikken ikke var noe særlig bedre enn pes på vanlig xbox vanilla ;P Ganske skuffende... mildt sagt! Altså, de har da hatt plenty med tid... så blir for dumt å skylde på det.

 

Gameplayet er jo seff bra som vanlig, men det jeg gleda meg mest til var å spille på live, og det er jo helt håpløst! Det er like før jeg kaster spillet i søpla... skjønn min frustrasjon!

Lenke til kommentar
Jau, noe av det første som slo meg var at grafikken ikke var noe særlig bedre enn pes på vanlig xbox vanilla ;P Ganske skuffende... mildt sagt! Altså, de har da hatt plenty med tid... så blir for dumt å skylde på det.

 

Var hos en kompis i dag som hadde PES6 på PC, grafikken var mildt sakt ræva så jeg lurer på om det er noen som har prøvd begge versjoner og kan si om det er noe bedre på 360'n?

Driver å funderer på om jeg skal stikke neddi gata å plukke med meg en kopi på nå på lørdags kvelden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...