Gå til innhold

PES 6 inntrykk og reviews - Xbox 360


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med å spille kamper på xbox live jeg også :(

Har ikke fått spilt min første kamp enda pga det.. Håper dette er noe galt, eller at det blir fikset! Utrolig irriterende å ikke få spilt kamper på live asså..

Ellers synes jeg det er et kjempespill! ;)

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Mitt aller første Pro Evolution jeg har spilt. Jeg har aldri spilt noe særlig FIFA heller, Selv om jeg elsker fotball IRL....følte at noe manglet på FIFA, vanskelig å sette ordet på det.

 

 

Men SÅ tok jeg meg en kamp i PES 6, WOW, da skjønte jeg hvorfor FIFA har aldri påvirket meg noe særlig.... Fantastisk gøy å spille,  får faktisk følelsen av at jeg spiller fotball!  :thumbup:  har spilt ca 50 kamper til nå  :love:

 

Har bare spilt demoen til FIFA 2007 enda, så skal ikke sammenlikne, men det føles ikke ut som fotball når spiller... blir så kunstig, kanskje full versionen er bedre  :hmm:

 

PRO 6 har lekre animasjoner på banen, grafikk er ikke så bra som FIFA under replay'ene

 

Online delen er ikke noe å skryte av...Ranked og Unranked..... Har bare spilt 2 kamper sålangt, første med lagg(tok sånn quick match), andre var 100% lagfree, super smooth  :D

 

Menyen er enkel og rask å navigere

 

 

oppsummering : FIFA 2007 er nok ikke så verst, men PES 6 FØLES fotball  :w00t:

7140949[/snapback]

 

Hmmm. Jeg har vært en PES-fan i årevis og hatet fifa-spillene, som har vært elendige bestandig. MEN fifa 07 er knallbra! Og uansett hvilke småfeil det har osv så føles fifa07 som helhet mer som ordentlig fotball enn pes 6, dessverre for konami. PES mangler trøkk på tribunene, stemning osv, lyden av ballen er altfor høy og gjør at det ikke føles som det er flyt i spillet, ballen ser så tung og hard ut når man legger pasninger langs bakken. + masse andre småfeil. men pes har masse bra ting som fifa ikke har da, osm den fysiske delen av spillet er pes bedre på noen måter. men jeg synes at pes5 og pes6 føles mer som et arkade-spill som fifa gjorde før:/ fifa har forbedra seg enormt fra den ok, men svake 6'ern. det er mer realistisk gameplay denna gangen. og publikum er realistiske, og når man scorer føles og høres det som det scores et mål. vanskelig å høre det på pes6.

og den førstetouch-saken på fifa er knall. og innlegg, skudd osv er mer realistisk og ikke så snålt som før.

så jeg har nok gått over fra pes til fifa. hadde aldri trodd at det skulle skje, men nå har det skjedd. fifa 07 gir meg en fotballopplevelse, det gjør forsåvidt pes6 og, men jeg irriterer meg mer over pes enn jeg gleder meg over det. gleder meg til å se hva ea og konami får til på playstation 3. håper vi får noe ekstraordinært noe.

Lenke til kommentar
Hmmm. Jeg har vært en PES-fan i årevis og hatet fifa-spillene, som har vært elendige bestandig. MEN fifa 07 er knallbra! Og uansett hvilke småfeil det har osv så føles fifa07 som helhet mer som ordentlig fotball enn pes 6, dessverre for konami. PES mangler trøkk på tribunene, stemning osv, lyden av ballen er altfor høy og gjør at det ikke føles som det er flyt i spillet, ballen ser så tung og hard ut når man legger pasninger langs bakken. + masse andre småfeil. men pes har masse bra ting som fifa ikke har da, osm den fysiske delen av spillet er pes bedre på noen måter. men jeg synes at pes5 og pes6 føles mer som et arkade-spill som fifa gjorde før:/ fifa har forbedra seg enormt fra den ok, men svake 6'ern. det er mer realistisk gameplay denna gangen. og publikum er realistiske, og når man scorer føles og høres det som det scores et mål. vanskelig å høre det på pes6.

og den førstetouch-saken på fifa er knall. og innlegg, skudd osv er mer realistisk og ikke så snålt som før.

så jeg har nok gått over fra pes til fifa. hadde aldri trodd at det skulle skje, men nå har det skjedd. fifa 07 gir meg en fotballopplevelse, det gjør forsåvidt pes6 og, men jeg irriterer meg mer over pes enn jeg gleder meg over det. gleder meg til å se hva ea og konami får til på playstation 3. håper vi får noe ekstraordinært noe.

7164516[/snapback]

For å si det sånn så er min mening ca 180 grader anderledes enn din... pes5 er ikke arkade(har ikke fått pes6 ennå, men den er på vei i posten)! Vi har jo alle sammen lov til å ha egene meninger :) Men selv en kompis som var fifa fan har måtte inrømme at fifa er arkade og pes er "ekte"!! Det er nesten som jeg kan mistenke deg for å være fifa fanboy ;)

Jeg har teste demoen(360) av den nye fifaen og må si at jeg ble solid skuffa... Jeg putta mål på akkurat samme måte tre ganger på rad... innlegg fra venstresiden med samme volley mål... det er det jeg kaller arkade...alt i samme match!! Men seff smaken er som baken... delt.. og det er vel også meninger :D

Lenke til kommentar

Jeg hater Sir Damsgaard på xbox live, det er bare å legge meg til i venne listen så kan vi se om vi får til noen kamper etter vært (er bortreist i helgen da, skal teste WII og mye annet snaks i Sverige ;-)

 

Regner med at problemet med xbox live er en bugg så det vil nok bli fikset ettervært..

 

Foreløpig er jeg enig i at PES5 kanskje var litt bedre menn å si at Wannabe fotballspillet Fifa07 er bedre, er vrøvl!

Liker man realisme i fotballspill så finnes kun PES!

(Per "Pelle" Nilsson er enig med meg ;-)

Lenke til kommentar
Hmmm. Jeg har vært en PES-fan i årevis og hatet fifa-spillene, som har vært elendige bestandig. MEN fifa 07 er knallbra! Og uansett hvilke småfeil det har osv så føles fifa07 som helhet mer som ordentlig fotball enn pes 6, dessverre for konami. PES mangler trøkk på tribunene, stemning osv, lyden av ballen er altfor høy og gjør at det ikke føles som det er flyt i spillet, ballen ser så tung og hard ut når man legger pasninger langs bakken. + masse andre småfeil. men pes har masse bra ting som fifa ikke har da, osm den fysiske delen av spillet er pes bedre på noen måter. men jeg synes at pes5 og pes6 føles mer som et arkade-spill som fifa gjorde før:/ fifa har forbedra seg enormt fra den ok, men svake 6'ern. det er mer realistisk gameplay denna gangen. og publikum er realistiske, og når man scorer føles og høres det som det scores et mål. vanskelig å høre det på pes6.

og den førstetouch-saken på fifa er knall. og innlegg, skudd osv er mer realistisk og ikke så snålt som før.

så jeg har nok gått over fra pes til fifa. hadde aldri trodd at det skulle skje, men nå har det skjedd. fifa 07 gir meg en fotballopplevelse, det gjør forsåvidt pes6 og, men jeg irriterer meg mer over pes enn jeg gleder meg over det. gleder meg til å se hva ea og konami får til på playstation 3. håper vi får noe ekstraordinært noe.

7164516[/snapback]

For å si det sånn så er min mening ca 180 grader anderledes enn din... pes5 er ikke arkade(har ikke fått pes6 ennå, men den er på vei i posten)! Vi har jo alle sammen lov til å ha egene meninger :) Men selv en kompis som var fifa fan har måtte inrømme at fifa er arkade og pes er "ekte"!! Det er nesten som jeg kan mistenke deg for å være fifa fanboy ;)

Jeg har teste demoen(360) av den nye fifaen og må si at jeg ble solid skuffa... Jeg putta mål på akkurat samme måte tre ganger på rad... innlegg fra venstresiden med samme volley mål... det er det jeg kaller arkade...alt i samme match!! Men seff smaken er som baken... delt.. og det er vel også meninger :D

7164575[/snapback]

 

hehe:P fifa fanboy? hva vil det si?? jeg har aldri vært fifa-fan, vært pes-fan jeg. sa ikke at pes er helt arkade, men mer arkade enn fifa 07. du kan ikke ha spilt fifa 07 særlig mye hvis du sier at du scorer likt hver gang, og du spilte sikkert ikke på vanskelig grad heller. sliter ofte, selv om jeg har blitt dreven i spillet. mange tap og klart å karre meg til uavgjort en del. vinnerj o hver bidige kamp på pes.

nei faan ass. konami og ea kan slå seg sammen, ta med seg de beste tingene fra begge spill og sammen øage et monster av et fotballspill. DEEEEET hadde vært noe det:):p

Lenke til kommentar
Hmmm. Jeg har vært en PES-fan i årevis og hatet fifa-spillene, som har vært elendige bestandig. MEN fifa 07 er knallbra! Og uansett hvilke småfeil det har osv så føles fifa07 som helhet mer som ordentlig fotball enn pes 6, dessverre for konami. PES mangler trøkk på tribunene, stemning osv, lyden av ballen er altfor høy og gjør at det ikke føles som det er flyt i spillet, ballen ser så tung og hard ut når man legger pasninger langs bakken. + masse andre småfeil. men pes har masse bra ting som fifa ikke har da, osm den fysiske delen av spillet er pes bedre på noen måter. men jeg synes at pes5 og pes6 føles mer som et arkade-spill som fifa gjorde før:/ fifa har forbedra seg enormt fra den ok, men svake 6'ern. det er mer realistisk gameplay denna gangen. og publikum er realistiske, og når man scorer føles og høres det som det scores et mål. vanskelig å høre det på pes6.

og den førstetouch-saken på fifa er knall. og innlegg, skudd osv er mer realistisk og ikke så snålt som før.

så jeg har nok gått over fra pes til fifa. hadde aldri trodd at det skulle skje, men nå har det skjedd. fifa 07 gir meg en fotballopplevelse, det gjør forsåvidt pes6 og, men jeg irriterer meg mer over pes enn jeg gleder meg over det. gleder meg til å se hva ea og konami får til på playstation 3. håper vi får noe ekstraordinært noe.

7164516[/snapback]

For å si det sånn så er min mening ca 180 grader anderledes enn din... pes5 er ikke arkade(har ikke fått pes6 ennå, men den er på vei i posten)! Vi har jo alle sammen lov til å ha egene meninger :) Men selv en kompis som var fifa fan har måtte inrømme at fifa er arkade og pes er "ekte"!! Det er nesten som jeg kan mistenke deg for å være fifa fanboy ;)

Jeg har teste demoen(360) av den nye fifaen og må si at jeg ble solid skuffa... Jeg putta mål på akkurat samme måte tre ganger på rad... innlegg fra venstresiden med samme volley mål... det er det jeg kaller arkade...alt i samme match!! Men seff smaken er som baken... delt.. og det er vel også meninger :D

7164575[/snapback]

 

hehe:P fifa fanboy? hva vil det si?? jeg har aldri vært fifa-fan, vært pes-fan jeg. sa ikke at pes er helt arkade, men mer arkade enn fifa 07. du kan ikke ha spilt fifa 07 særlig mye hvis du sier at du scorer likt hver gang, og du spilte sikkert ikke på vanskelig grad heller. sliter ofte, selv om jeg har blitt dreven i spillet. mange tap og klart å karre meg til uavgjort en del. vinnerj o hver bidige kamp på pes.

nei faan ass. konami og ea kan slå seg sammen, ta med seg de beste tingene fra begge spill og sammen øage et monster av et fotballspill. DEEEEET hadde vært noe det:):p

7164673[/snapback]

 

og fifa-demoen er mye dårligere enn det ferdige produktet da. demoen er kjedelig

Lenke til kommentar
....

Nei som sakt så er smaken som baken og meningen er også sprikende... :D

Jeg har bare spilt demoen på 360 og da spilte jeg på nest høyeste nive eller var det det høyeste husker ikke helt nå :)

Men forrige versjon av fifa har jeg spilt en del hos flere kompiser og jeg må si et pes banker det solid når det gjelder variasjon osv... men seff er det bare min mening... :D

Lenke til kommentar

Å si at PES er mer Arkade en Fifa er jo helt absurd!!

Stort sett ALLE anmeldere trekker jo frem at PES serien er mer realistisk fotballmessig enn Fifa.

Fifa er for dem som vil ha lisenser og et spill det er enkelt å sette seg inn i mens PES er for dem som vil ha maks realisme!

Jeg har spillt alle PES/ISS og alle Fifa spill som noen gang har kommet ut så jeg vet hva jeg prater om.

Spiller også fotball selv så setter pris på realisme..

 

Når jeg blir god i Fifa (noe som går veldig fort) taper man jo aldri kamper.

På PES derimot kan jeg tape selv etter fast spilling i 1 år.. (snakker da selvsagt om vanskligste nive på begge spill)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...