Merlin Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Eurogamer er veldig skuffa over visse ting ved PES6 for Xbox 360, og mindre skuffa over PS2-versjonen: PES6 hos Eurogamer FIFA-anmeldelsen skal publiseres i morgen. 7157100[/snapback] Shit. Det så ikke bra ut. Men jeg skal fortsatt ha det Lenke til kommentar
Epik Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Haha, de klager jo fordi spillet er blitt mer realistisk enn før og at de ikke er noe gode i det. PES tar tid å komme inn i, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Haha, de klager jo fordi spillet er blitt mer realistisk enn før og at de ikke er noe gode i det. PES tar tid å komme inn i, sånn er det bare. 7157209[/snapback] Synes at det fortsatt er dumt når Henry starter før en forsvarsspiller og blir dratt igjen. Det er det eneste jeg leste som jeg ikke likte. Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Haha, de klager jo fordi spillet er blitt mer realistisk enn før og at de ikke er noe gode i det. PES tar tid å komme inn i, sånn er det bare. 7157209[/snapback] Da tror jeg du har lest litt fort. Den første av de to anmelderne er tydeligvis en meget habil PESer, og vet hva han snakker om. Det er naturligvis greit at et spill er vanskelig å komme inn i, men jeg tror begge anmelderne (den siste mindre erfaren enn den første) mener at det nå har blitt så vanskelig at det truer med å suge gøy-faktoren helt ut av spillet. Det bør kanskje Konami notere seg. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Eurogamer er veldig skuffa over visse ting ved PES6 for Xbox 360, og mindre skuffa over PS2-versjonen: PES6 hos Eurogamer FIFA-anmeldelsen skal publiseres i morgen. 7157100[/snapback] Hmm dette var ikke bra, virker ganske skuffende xbox 360 versionen. Gledet meg til next gen grafikk, og en bra online del med XBL. Tror jeg går for PS2 versionen, og kjøper neste PES på PS3. Konami har jo alltid vært litt pro sony, så kanskje det blir litt bedre til da Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Haha, de klager jo fordi spillet er blitt mer realistisk enn før og at de ikke er noe gode i det. PES tar tid å komme inn i, sånn er det bare. 7157209[/snapback] Da tror jeg du har lest litt fort. Den første av de to anmelderne er tydeligvis en meget habil PESer, og vet hva han snakker om. Det er naturligvis greit at et spill er vanskelig å komme inn i, men jeg tror begge anmelderne (den siste mindre erfaren enn den første) mener at det nå har blitt så vanskelig at det truer med å suge gøy-faktoren helt ut av spillet. Det bør kanskje Konami notere seg. 7157313[/snapback] Du har jo 5 valg før en kamp, alt fra beginner til PRO Lenke til kommentar
Epik Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Han er ikke habil når han får de resultatene han snakker om, jeg har bare spilt PES siden 4 men jeg har ingen problemer med 6'ern. Jeg syns ikke tempoet er så mye tregere enn 5 heller. Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Var på EB Games og testet PES 6 idag, virket bra det men må si jeg ble litt skuffet over grafikken.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 var nettop innom Eb games kvadrat nå å plukka meg opp spille! det er så jævlig bra, synes og grafikken var bedre enn forventa Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 IGN 8.4 7.8 Presentation As polished as any PES game so far, although still lacks the high-end gloss of FIFA. Functional rather than flashy. 7.1 Graphics Not a giant leap compared to PS2, although it’s definitely sharper. The animation is passable but some pitches look lifeless rather green and lush. 7.5 Sound The usually mix of cheesy music and nondescript commentary and chants, although the managers shouting from the byline is a nice touch. 8.7 Gameplay As sharp, instinctive and realistic as any previous PES game, although it’s slightly let down by the anologue stick. 8.6 Lasting Appeal Great in multiplayer and the Master League is as life-consuming as ever, although the weedy Live support is disappointing. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Til sammenligning ga IGN FIFA 07 (X360) 7.6. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 noen som vil spille nå mot meg? gamertag: Ally 87 Lenke til kommentar
Toa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Haha, de klager jo fordi spillet er blitt mer realistisk enn før og at de ikke er noe gode i det. PES tar tid å komme inn i, sånn er det bare. 7157209[/snapback] Synes at det fortsatt er dumt når Henry starter før en forsvarsspiller og blir dratt igjen. Det er det eneste jeg leste som jeg ikke likte. 7157257[/snapback] Løpe fortere da vettu. Fins metoder for slik... Lenke til kommentar
bluejudas Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) ARGH jeg har bestilt via cdon og spillet er under pakking i dag!! ja ja da har jeg det vel ikke før til tirsdag Jeg får vente å se... Men er det lag på xbox live?? (har ikke lest hele tråden ) Endret 27. oktober 2006 av bluejudas Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Andre enn meg som synst det var vanskelig å skyte? skyter over nesten heile tida =\ Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Eurogamer har nå også anmeldt FIFA 07 for 360, og gir samme score som for PES 6: FIFA 07-anmeldelse Det er en ganske morsom diskusjon de legger opp til gjennom de to anmeldelsene. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Andre enn meg som synst det var vanskelig å skyte? skyter over nesten heile tida =\ 7162078[/snapback] ja jeg merket det var litt vanskelig å skyte enn det var på 5'en men jeg øvde meg på Training og da gikk det bedre Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har spelt litt fleire kamper no, og då går det bedre Føler at PES er et spel som du treng litt tid med for å mestre, menst fifa kanskje passer best til å dra fram med kompiser som sjelden speler xbox. Som sagt, grafikken var ikkje heilt topp, men gameplayet var veldig bra Nokon som har nokon tips til frispark. Sliter med å få den på kassa Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har spelt litt fleire kamper no, og då går det bedre Føler at PES er et spel som du treng litt tid med for å mestre, menst fifa kanskje passer best til å dra fram med kompiser som sjelden speler xbox. Som sagt, grafikken var ikkje heilt topp, men gameplayet var veldig bra Nokon som har nokon tips til frispark. Sliter med å få den på kassa 7163084[/snapback] Hvis det er likt pes 5, sikter du mellom hodene til spillerene i muren, og skrur ballen inn i det hjørne lengst vekke fra keeper. For å skru ballen holder du til en av sidene etter "power gauge" har nådd ønsket styrke. Dette varier litt fra spiller til spiller, men 40-55% rundt 16 meteren skulle holde Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er det fler enn meg som sliter med å starte kamper på Xbox live? Av sikkert 100 forsøk har jeg kun fått spillt 3 online kamper til nå og de gangene det har gått har vært med en gang jeg logger på.. Alle de andre gangene jeg tester står det "waiting for reply" en stund for så "The room is no more" Dette skjer i 19 av 20 tilfeller så noe må være galt. Spurde et par på Xbox live om det igår også og de hadde samme problemet. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå