Gå til innhold

PES 6 inntrykk og reviews - Xbox 360

kewell79

Anbefalte innlegg

åjaja der ja.. ja skal innom Arbeidsgiver imorgen jeg da, er det ikke klokka 2 de stenger der?

med andre ord det sa meg jævlig mye!

7142614[/snapback]

Du må jo skjønne at han ikke vil si hvor han har kjøpt det da det faktisk kan få problemer for butikken.

Si om han feks har jobbet på Spaceword før, kjenner folkene.. og får ta med seg en kopi på forhånd eller betaler feks for Saints Row men tar med seg PES6 hjem og på fredag så "liksom returnerer han Saints det å bytter til PES"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
master_al

har du lyst på besøk ?

7147666[/snapback]

Hadde ikke hatt noe imot det, men da må du seff bo i Bodø :roll:

Spilt spillet i 20 minutter nå, og virkelig fornøyd. Grafikken er veldig pen, selvom det ikke er finere enn Fifa 07 på Xbox 360. Selve gameplayet er imponerende bra, og alt er virkelig gjennomført. Spiller med England, og har spilt to kamper. Den første fikk jeg 2-2, og den andre vant jeg 1-0. Det er virkelig utfordrende selvom jeg bare har på regular. Jeg gleder meg til å spille det med en kompis seinere også. Dette anbefales :thumbup:

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Online delen er ikke noe å skryte av...Ranked og Unranked..... Har bare spilt 2 kamper sålangt, første med lagg(tok sånn quick match), andre var 100% lagfree, super smooth

Hva mener du med ranked og unranked?

Det går vel ann å spille kamper online ?

Lenke til kommentar
Online delen er ikke noe å skryte av...Ranked og Unranked..... Har bare spilt 2 kamper sålangt, første med lagg(tok sånn quick match), andre var 100% lagfree, super smooth 

Hva mener du med ranked og unranked?

Det går vel ann å spille kamper online ?

7148917[/snapback]

Ranked betyr at du får stats, hvor du ser hvor mange ganger du har vunnet eller tapt.

Imens Unranked betyr at du spiller uten stats :thumbup:

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Oh  my.....! Fikk tak i Pes 6 på EB games...woohoo!

7156930[/snapback]

Hvor?

7156995[/snapback]

EB games kvadrat Sandnes har det, de fikk legge det ut i dag, så jeg tror nok de fleste har det nå.

Endret av jogum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...