Gå til innhold

PES 6 inntrykk og reviews - Xbox 360

kewell79

Anbefalte innlegg

Mitt aller første Pro Evolution jeg har spilt. Jeg har aldri spilt noe særlig FIFA heller, Selv om jeg elsker fotball IRL....følte at noe manglet på FIFA, vanskelig å sette ordet på det.

Men SÅ tok jeg meg en kamp i PES 6, WOW, da skjønte jeg hvorfor FIFA har aldri påvirket meg noe særlig.... Fantastisk gøy å spille, får faktisk følelsen av at jeg spiller fotball! :thumbup: har spilt ca 50 kamper til nå :love:

Har bare spilt demoen til FIFA 2007 enda, så skal ikke sammenlikne, men det føles ikke ut som fotball når spiller... blir så kunstig, kanskje full versionen er bedre :hmm:

PRO 6 har lekre animasjoner på banen, grafikk er ikke så bra som FIFA under replay'ene

Online delen er ikke noe å skryte av...Ranked og Unranked..... Har bare spilt 2 kamper sålangt, første med lagg(tok sånn quick match), andre var 100% lagfree, super smooth :D

Menyen er enkel og rask å navigere

oppsummering : FIFA 2007 er nok ikke så verst, men PES 6 FØLES fotball :w00t:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kommet over andre brukere på diverse forum som har prøvd PES6 på 360 og mange sier at den er dårligere enn PES5 og at faktisk FIFA07 er bedre...

7141598[/snapback]

Hadde vært interessant om du kunne nevnt hva som er sagt er dårligere/bedre(evt. legge ved en link til dette foraet). Personlig falt jeg ikke helt for PES5, hadde det langt mer moro med 3 og 4, muligens siden jeg var myye bedre i dem enn i 5'eren. På PES4 hadde jeg vel rundt 900 kamper på Live!og tapte kun 50-60 av dem, i PES5 var det motsatt, rundt 400 kamper og knappe 50 seire...

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Kom over denne:

"Xbox 360 ikke fullstendig

Som de fleste har fått med seg, så kommer ikke PES6 til Xbox 360 å være like utrustet som det PS2-versjonen er."

Har pussig nok ikke hørt noe om dette før jeg søkte litt på PES6 på Google. Noen som vet hva det er snakk om?

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
Kom over denne:

"Xbox 360 ikke fullstendig

Som de fleste har fått med seg, så kommer ikke PES6 til Xbox 360 å være like utrustet som det PS2-versjonen er."

Har pussig nok ikke hørt noe om dette før jeg søkte litt på PES6 på Google. Noen som vet hva det er snakk om?

7141898[/snapback]

Det er ingen team-edit funksjon i 360 versjonen etter det jeg har hørt.

Lenke til kommentar
HVA ? ingen save replay ?

Det høres da merkelig ut, det å score et fantastisk mål i PES er da noe som må dokumenteres

7142031[/snapback]

Et virkelig fantastisk mål skal være så utrolig at man er villig til å grave frem videokamera.

Men likevel, uten save replay og team edit blir det ikke kjøp for min del, var allerede i tvil om jeg skulle prioritere fotballspill, nå driter jeg i det, har masse annen underholdning i vente.

Lenke til kommentar

bare 8 baner... Jeg greier ikke save replays heller nei

og bare mulig å skifte navn på spillere, ikke lag

så jeg tviler ikke på at PES5 fans ikke helt vil like 6'eren på 360 pga. mindre valg muligheter

Men PES6 er MYE bedre enn FIFA 2007 når det gjelder gameplay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...