Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hjelp....maskin slår seg plutseli AV

Anbefalte innlegg

Er det XFX skjermkort? har hatt noenlunde samme problem selv..

7171666[/snapback]

nei.....det er et gainward men det kan jo være samme problem?!

7173417[/snapback]

nja, kanskje. Men det forhandlereren sa var at XFX har en spesiell type vifte som gjør at skjermkortet fort blir for varmt. Men prøv med et annet skjermkort ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann

jeg har oxo fått den feilmeldingen etter at maskinen helt plutseligt restartet av seg selv under spilling men da gikk det en stund før jeg klart å starte maskinen opp igjen måtte faktisk trekke ut kontakten til psuen før den startet igjen skjermkortet jeg hadde da var et gainward fx5900xt trodde først at det var skjermkortet men det viste seg å være psuen som faktisk var iferd med å gå i stykker så jeg ville prøvt å teste med en ny psu for å se om den gamle er iferd med å ryke

Sylten

Lenke til kommentar
heisann

jeg har oxo fått den feilmeldingen etter at maskinen helt plutseligt restartet av seg selv under spilling men da gikk det en stund før jeg klart å starte maskinen opp igjen måtte faktisk trekke ut kontakten til psuen før den startet igjen skjermkortet jeg hadde da var et gainward fx5900xt trodde først at det var skjermkortet men det viste seg å være psuen som faktisk var iferd med å gå i stykker så jeg ville prøvt å teste med en ny psu for å se om den gamle er iferd med å ryke

Sylten

7174715[/snapback]

hei....

jeg kjøpte akkurat en nu psu og skjermkort for 1 uke siden......jeg har en hiper 530watts psu......er den for dålig?(skulle ikke tru det)

oxo en ting til......hvorfor skjer det bare når jeg spiller cs:s og bf2 og ikke når jeg spiller oblivion...?? :hmm:

Endret av kris-pc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...