Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hjelp....maskin slår seg plutseli AV

Anbefalte innlegg

HEI.......

pc'en restarter under spilling(BF2,CSS).... og når jeg slår på marskin ettepå så står det(improper shutdown during VGA clock setting) eller "Systemet er gjennopprettet etter en alvorlig feil" det kan jo være va som helst men kom hjerne med forslag! :D

noen som vet??

Endret av kris-pc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du klokka skjermkortet ditt? Viss du har, kan du prøve å klokke ned igjen, og se om det virker... Ellers, kan det være at strømforsyningen din gjir fra seg forlite strøm, og at når du spiller , blir belastningen for stor for den. Hvor mange Watt er det? er det rundt 4-500W, så er det problemet ute av verden, tror jeg...

Hjalp det?

lontix

Lenke til kommentar
har du klokka skjermkortet ditt? Viss du har, kan du prøve å klokke ned igjen, og se om det virker... Ellers, kan det være at strømforsyningen din gjir fra seg forlite strøm, og at når du spiller , blir belastningen for stor for den. Hvor mange Watt er det? er det rundt 4-500W, så er det problemet ute av verden, tror jeg...

Hjalp det?

lontix

7141213[/snapback]

jeg har ikke klokket mitt 7900GS kort og jeg har en hiper 530W

Lenke til kommentar

Hvis du bruker Expert tool, så antar jeg at du har et Gainward kort.

Jeg har det samme, og de gangene jeg har hatt problemer med kortet mitt så har det vært på grunn av at jeg har kjørt det opp til høyeste Clock-hastigheter i forhold til hva Gainward har "godkjent og lagt inn i Expert tool.

For øvrig så er temperaturmålingene i Expert Tool ganske gode indikatorer - om ikke noe annet.

Endret av Brede_Skapstroppen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...