Gå til innhold

WaterChill alt jeg trenger ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jada, der er det kjøler for prosessor, skjermkort og chipset + pumpe og radiator. Det er alt du trenger, viss du ikke skal kjøle Ram og hdd, da du må kjøe dette seperat. PS! ram kjøler vil ikke han noen stor effekt, så da ville jeg heller spart opp pengene til et nytt skjermkort ;)

Lontix

Lenke til kommentar

Kjøper du det settet må du følge med på det nøye. Pumpa (xtrem) og alle blokkene mine fikk sprekker. Vannet fordampet delvis og cpu blokka smeltet. Jeg hadde også en defekt hydor L30 som fulgte med de gamle versjonene som ble erstattet.

Jeg sier ikke at dette skjer med deg men vær obs på at asetek blokkene kan sprekke (mine var 2 år gamle, mulig de har forbedra seg).

Francis :D

Lenke til kommentar
Kjøper du det settet må du følge med på det nøye. Pumpa (xtrem) og alle blokkene mine fikk sprekker. Vannet fordampet delvis og cpu blokka smeltet. Jeg hadde også en defekt hydor L30 som fulgte med de gamle versjonene som ble erstattet.

Jeg sier ikke at dette skjer med deg men vær obs på at asetek blokkene kan sprekke (mine var 2 år gamle, mulig de har forbedra seg).

7141387[/snapback]

hehe okei ! kjøper helle den isteden for http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318419 hehe = P

Lenke til kommentar

jeg vil da anbefalle STERKT at du kjøper en radiator altså...

ser det er noen som har laget en radiador ut av en BMW, men jeg tror ikke jeg vil anbefalle dette. Men en ting, hvorfor vil du ha vannkjøling? pga, stilhet, temp eller noe annet? Viss du vil ha temp'en ned, kan jeg sterkt anfefalle denne:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319352

Den koster litt, men du får mye igjen for det ;)

Lontix

Lenke til kommentar

Den har de samme blokkene som ble ødelagt hos meg. for meg er det viktig å stole 100% på at kjølingen funker 24/7, det gjør jeg på ingen måte med waterchill. Les hele tråden hvis du vil vite hvorfor.

Kan også legge til at xtrem pumpa mi kunne finne på å stoppe når som helst i tilleg til at den slo lekk.

Lenke til kommentar
Den har de samme blokkene som ble ødelagt hos meg. for meg er det viktig å stole 100% på at kjølingen funker 24/7, det gjør jeg på ingen måte med waterchill. Les hele tråden hvis du vil vite hvorfor.

Kan også legge til at xtrem pumpa mi kunne finne på å stoppe når som helst i tilleg til at den slo lekk.

7144272[/snapback]

hehe okei men jeg orker ikke støy! skal ha et stille system = )

Lenke til kommentar

7144272[/snapback]

Det der der jo max unormalt! :thumbdown:

Lenke til kommentar

7144272[/snapback]

Det der der jo max unormalt! :thumbdown:

7145042[/snapback]

Tror sjansen er litt større med Asetek og thermaltake ferdigsett enn hvis du kjøper kvalitet hele veien. Jeg hadde ikke kjøpt en blokk med acryltopp iallfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...