akinesia Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 noen andre her som synst at 'son of the beach' med notch er noe av det kuleste som går på tv? noen som vet om den finst på dvd? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Det er greit nok liksom. Eg ler ikke når eg ser det eg bare smiler :smile: Ser det pga den dumme sexfikserte humoren og de dumme deilige damene. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Du får ta med Howard Stern i aftenbønnen din da, SnowDOG_. :wink: Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hehe, det er et par episoder som har fått magen til å vrenge seg av latter ja. Det er så utrolig mange kule kommentarer Notch klarer å vri ut av seg. Men man må forstå hva han sier da, ikke lese teksten, for da forsvinner 90% av alt det morsomme. :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Går så mye annet i den tiden på andre kanaler, eller jeg bare glemmer det. Men jeg har sett noen episoder, og et par av dem var rett og slett hysterisk morsomme Den typen humor ser man ikke for mye egentlig på TV. Det er bedre enn "I blow ya head off mothafukka" hele tiden anyways. Humoren er slitsom ja, ville ikke sett på den serien fast. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 har bare en kommentar om serien: :lol: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Det beste på tv?? 4077 M*A*S*H Før i tiden var det definitivt "Cheers", men det har de jo sluttet å sende. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 mash er jo tøft da... men jeg blir så deprimert av alle de grønn tonene der.... hehe Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Det er hvertfall ingen tvil om at de gamle seriene er best :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Cheers ja! det var gamle og deilige tider. Howard stern is da man! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 (...you want to be where everybody knows your name) I dag ble Radar sendt hjem til Odawa Idaho. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 M.A.S.H? Morsomt? Kødder du? Finnes ikke kjedligere program... eller kjedlig og kjedlig.. Hva er mrosomt for og si det sånn?? Kanskje jeg ikke er gammel nok til og skjønne humoren i det enda men... Yeye.. Hva skal vi med tv når vi har PC`!`!`!`!`!`!`!`! Friends er bare det beste tv-rogrammet... Son of beach = Fine damer. IKKENO MER! MVH Jørgen Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 kan vel ikke engelsk du da... eller du skjønner kanskje ikke humoren?!!! "let's ride the big one" Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Og mens vi er inne på TV.. ..Den Ozzy reality greia er noe av det sykere jeg har sett..Har liksom litt problemer med å tro på at det er 4 real. Kanskje The Big Bad Cocktpussy dukker opp der og? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 noen andre enn meg som savner Titus? [ Denne Melding var redigert av: corcky på 2002-11-09 02:02 ] Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det måtte bli meg! Det irriterte meg litt at han var så pysete :smile: Men ja...Digget Titus...Nå begynte forresten jeg å tenke på Army of Darkness. Akk,-Enda en undervurdert klassiker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Titus? Enda en serie eg aldri har hørt om. Anyways M.a.s.h så eg på da eg var fjortiss men nå takler eg ikke den nå. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: jgrondal skrev (2002-11-08 21:37):M.A.S.H? Morsomt?Friends er bare det beste tv-rogrammet...Son of beach = Fine damer. IKKENO MER!MVHJørgen M.A.S.H er mye bedre en friends. Alle de såkalt nye humor/komi tv seriene er tørre syns eg. Horgans venner er en annen som eg liker. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 00:55, skrev akinesia:kan vel ikke engelsk du da... eller du skjønner kanskje ikke humoren?!!!"let's ride the big one" Hvem skjønner ikke det? Men det er jo ikkeno morsomt.. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Når jeg tenker på det er det jo bare tåpelig og diskutere. "Smaken er som baken" (delt) Så jeg syns det er dumt og diskutere dette temaet.. Men kom heller med meninger om de forskjellige seriene. MVH Jørgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå