Gå til innhold

gleder meg til 300

DemonS

Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?  

242 stemmer

1. 1. Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?

• 6
      85
    • 5
      107
    • 4
      24
    • 3
      10
    • 2
      6
    • 1
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filmen er basert på en sann historie, men er litt endret om jeg ikke tar feil? (Og har lest tråden riktig) Den Inneholder noen monster og liknende. Endelig noe annet enn Ringenes Herre, Troya el. Denne var ren slossing!

Endret av lago
Lenke til kommentar

Filmen er "inspirert" av Frank Miller's grafiske tegneserie "300", som omhandler slaget ved Thermopylene mellom 300 krigere fra Sparta og en horde med persiske styrker. (det er ikke enighet om et spesielt tall, les posten til ChaosPredicted for mer info)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

WTF? Hvorfor nevnte ingen snikvisningen før i tråden! God damnit. Jeg kunne altså kost meg med 300 i dag?

Damn, ødela hele kvelden min nå :cry:

:p

*Edit, forstår ikke hvorfor den dumme bilettdama ikke kunne nevnt for meg at 300 skulle ha en snikvisning når jeg kjøpte bilettene i går...

Jaja, jeg får iallefall trøste meg med at jeg hater å se film så tidlig på dagen som denne visningen var uansett :p

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
www.filmweb.no. Klikk på "Velg film" -> "300", bla deg frem til 23.03, og bestill i Bergen.

8176261[/snapback]

Takk. Da trenger jeg bare en å gå med, så bestilles billettene.

Edit: Rad 10: Sete 11, 12 er bestilt. Prepare for glory!

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Har nå fått bestillt billetter i colosseum! Dette må bare bli bra! Håper på et action epos uten like!  :love:

8168688[/snapback]

Tør jeg spørre når, hvor og hvilken plass? For min del skal jeg sitte i rad 10 :woot:

8169051[/snapback]

Dette er jeg ikke helt sikker på, da jeg ikke bestillte dem, men mener det er i midten av rad 11 eller 12. Flott blir det uansett! :thumbup:

Og det er i sal 1 (tror det var eneste mulighten) og tidspunktet er kl 20.40.

Lenke til kommentar
Du må være den første jeg har hørt bli flau av 300-traileren. :!:

Tror ingen annen trailer noengang har fått meg så opphengt i en kommende film.

8021235[/snapback]

kan ha noe med at jeg har familie fra iran...og når jeg sammenligner det med alle faktaene jeg har lest og all (forholdsvis) fornuft jeg har fått så går det bare ikke...bryter som regel sammen i latterkrampe.

"Tonight, we'll fight our battle in underwear only!"

nice shah-an-shah, btw, den hippeste tolkningen jeg har sett på en god stund

8026712[/snapback]

Grunnen til at de blir vist med bar overkropp forklarte Miller med at det ble mye mer "heroisk" da, noe jeg er enig i ;) er jo mye fetere å se de klikke i vinkler i bar overkropp mot en hel HÆR med 30 kg rustningfolk :cool: Men det er sant at de brukte rustninger som veide over 30 kg i det slaget, spartane....

EDIT: Har aldri gleda meg så mye som til denne filmen, faen til fet popkornfilm som jeg kommer til å se om igjen og om igjen og om igjen, håper jeg da :D

Endret av latter17
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Har vel sett trailern 5 ganger i løpet av noen dager nå - gleder meg til å se den nå til fredagen :) Ser konge ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...