Gå til innhold

gleder meg til 300

DemonS

Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?  

242 stemmer

1. 1. Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?

• 6
      85
    • 5
      107
    • 4
      24
    • 3
      10
    • 2
      6
    • 1
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må være den første jeg har hørt bli flau av 300-traileren. :!:

Tror ingen annen trailer noengang har fått meg så opphengt i en kommende film.

8021235[/snapback]

kan ha noe med at jeg har familie fra iran...og når jeg sammenligner det med alle faktaene jeg har lest og all (forholdsvis) fornuft jeg har fått så går det bare ikke...bryter som regel sammen i latterkrampe.

"Tonight, we'll fight our battle in underwear only!"

nice shah-an-shah, btw, den hippeste tolkningen jeg har sett på en god stund

Lenke til kommentar

Heh, hører hva du sier nikilnikm. Er vel litt som God of War for de som har spilt de, for at Kratos (eller hvilken som helst antikk helt skal se barbarisk ut) har de fjernet all rustningen, da det bringer mer ut "dyret" ...

Har litt mer tro på at de gikk med alvorlig tykk rustning og brukte hovedsakelig spyd. Virker lite smart taktisk med kortsverd fra første slag.

Lenke til kommentar
Heh, hører hva du sier nikilnikm.  Er vel litt som God of War for de som har spilt de, for at Kratos (eller hvilken som helst antikk helt skal se barbarisk ut) har de fjernet all rustningen, da det bringer mer ut "dyret" ...

Har litt mer tro på at de gikk med alvorlig tykk rustning og brukte hovedsakelig spyd.  Virker lite smart taktisk med kortsverd fra første slag.

8027482[/snapback]

De bruker jo spyd, det kommer jo klart fram i traileren. Selv om jeg ennå ikke helt forstår denne sykelige opphengingen i at det skal være historisk korrekt og realistisk. Men det er vel den enkeltes mening og smak.

Lenke til kommentar
Heh, hører hva du sier nikilnikm.  Er vel litt som God of War for de som har spilt de, for at Kratos (eller hvilken som helst antikk helt skal se barbarisk ut) har de fjernet all rustningen, da det bringer mer ut "dyret" ...

Har litt mer tro på at de gikk med alvorlig tykk rustning og brukte hovedsakelig spyd.  Virker lite smart taktisk med kortsverd fra første slag.

8027482[/snapback]

De bruker jo spyd, det kommer jo klart fram i traileren. Selv om jeg ennå ikke helt forstår denne sykelige opphengingen i at det skal være historisk korrekt og realistisk. Men det er vel den enkeltes mening og smak.

8028266[/snapback]

Jeg bryr meg fint lite om filmen er historisk korrekt eller ikke. Når jeg drar på kino er det for å underholdes, og 300 ser virkelig ut som en film som skal klare akkurat det.

Lenke til kommentar
Tror jeg skal bestille meg billetter til flere forestillinger på rad, denne filmen blir knall. Synd jeg ikke får sett den på Colosseum eller noe, men må ta til takke med laber kinokvalitet i Trondheim.

8030039[/snapback]

Collosseum er den dårligste kinoen i Oslo. Neste gang du er der, hør etter ekkoet. Det er overalt. "This is Sparta!..ta!..ta!"

Nei, takke meg til Saga eller Klingenberg.

Lenke til kommentar
Tror jeg skal bestille meg billetter til flere forestillinger på rad, denne filmen blir knall. Synd jeg ikke får sett den på Colosseum eller noe, men må ta til takke med laber kinokvalitet i Trondheim.

8030039[/snapback]

Collosseum er den dårligste kinoen i Oslo. Neste gang du er der, hør etter ekkoet. Det er overalt. "This is Sparta!..ta!..ta!"

Nei, takke meg til Saga eller Klingenberg.

8031572[/snapback]

Ja! Jeg har snakket med noen som ikke har lagt merke til det, men den ene gangen jeg var der ble jeg plaget av det.

Det er forøvrig god mulighet for at jeg skal på Colosseum i morgen på pressevisning. Gjett hvilken film! 300! Wooo. Håper jeg kommer meg dit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...