Gå til innhold

gleder meg til 300

DemonS

Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?  

242 stemmer

1. 1. Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?

• 6
      85
    • 5
      107
    • 4
      24
    • 3
      10
    • 2
      6
    • 1
      10

Anbefalte innlegg

Ga den 5.

Ville så gjerne gi den 6, men desverre så var de snakkedelene altfor kjedelige og følte ikke at de hang sammen med resten av filmen.

Ville gjerne også se Leonida eller noen pløye gjennom noen Persere uten Slo-Mo!

Hårreisende å se på dem i sakte film gli sverdet igjennom osv, ikke misforstå, men vil også se en som hogger ned 10 stk på de 2 sek som Slo-Mo'en gjør til 30sek.

Slo-Mo: Slize, Cut, Blood, Dead. Rinse and repeat 10 times.

Normal: BAM! BAM! BAM! BAM! BAM! BAM! BAM! BAM! BAM! BAM!

Skjønner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ga den 4!

Er en kjempe god film, er en FUCKINGS BAD ASS film, don't get me wrong. Men følte at vi ikke kom innpå andre folk enn Leonidas og han fortellern'. LOTR-filmene er episke, og de har en genial historie med moral osv. Hvis de kunne hatt litt mer fantasi, og laget en ordentlig story hadde det vært fett! Men Leonidas var en av de BADESTE FUCKERS jeg har sett siden Mr.William Wallace i "Braveheart", denne filmen ligner litt på Braveheart, men sistnevnte film synes jeg er hakket over ;)

Kommentar:"You call this a thread? THIS IS SPARTAAAAA!!"

Lenke til kommentar

Då var filmen sitt, virkelig ein herlig filmopplevelse. Kamp scenene er fantastisk bra laga til, var artig å sjå på. Kunne lett vart ein time til for min del. Tøffe effekter, bra laga til.

Lett seksar frå min del.

SPARTAAAAAAA FTW :)

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
LOL, Teenage Mutant Hero Turtles KNUSTE 300 et par uker etter at 300 hadde premiere, men det er ikke så farlig å nevne.

8254241[/snapback]

TMNT fikk $24,255,205 i sin åpningshelg, 300 fikk $70,885,301. Så sistnevnte gjør det merkbart bedre i så måte.

300 har så langt tatt inn $163,524,393 i USA. I resten av verden er summen $79,600,000 .

300 er den desidert mest innbringende filmen i USA så langt i år (foran Wild Hogs). Den vil ventelig bli slått av Spider-Man 3, Pirates of the Caribbean 3 og Shrek 3. Trolig også Live free or Die Hard. Men slik 300 gjør det nå vil den ende opp som en av de mest intektsbringende filmene i 2007. Den har allerede tatt inn mer i USA alene enn hva Sin City gjorde på verdensbasis. Så den er en stor suksess.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om at de brukte en "fortellende stemme" til å fortelle filmen?

Tenker på Dilios.

Grunnen til at jeg lurer er fordi vi hadde en diskusjon her i klassen nå med læreren vår i MIS, og han syns det øddela hele filmen, og han mente også at filmen ikke var særlig, men han hadde liksom ikke noe annet enn dette med fortelleren.

Ble litt diskusjon om det her nå, så tenkte jeg ville spørre hva folket her mente.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Forsåvidt enig med læreren din, men å si det ødela filmen er å trekke det litt langt. Det som ødela var først og fremst måten stemmen til Dilios lignet veldig på Gerard Buttlers (altså kongen), ergo trodde jeg lenge at det var han som snakket. Ellers fikk man også inntrykket av at han var noe uengasjert, men kan være at det er bare jeg som syns det.

Lenke til kommentar
Forsåvidt enig med læreren din, men å si det ødela filmen er å trekke det litt langt.  Det som ødela var først og fremst måten stemmen til Dilios lignet veldig på Gerard Buttlers (altså kongen), ergo trodde jeg lenge at det var han som snakket.  Ellers fikk man også inntrykket av at han var noe uengasjert, men kan være at det er bare jeg som syns det.

8256356[/snapback]

Du fikk jo se veldig tidlig i filmen at det var Dilios som var fortelle stemmen, for vi fikk se et klipp hvor mange spartere sto rundt et bål og Dilios sto å prata.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...