Gå til innhold

gleder meg til 300

DemonS

Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?  

242 stemmer

1. 1. Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?

• 6
      85
    • 5
      107
    • 4
      24
    • 3
      10
    • 2
      6
    • 1
      10

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Husker selv at jeg synes bildet var veldig kornete med en gang. Jeg satt nøyaktig i midten, rad 11, sete 14.  :D

8230942[/snapback]

Heh, da satt du like foran meg. Jeg satt på rad 13, sete 13. Alle vet dog at rad 12 er den beste raden, jeg ble nesten sur da det viste seg at han som hadde kjøpt det midterste setet der ikke møtte opp.

Noen som reagerte på at spartanerene brukte britisk aksent (i hvertfall en god del av dem), mens perserne vippet mer mot amerikansk? Det åpner vel for at filmen kan tolkes på andre måter enn vest mot øst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som reagerte på at spartanerene brukte britisk aksent (i hvertfall en god del av dem), mens perserne vippet mer mot amerikansk? Det åpner vel for at filmen kan tolkes på andre måter enn vest mot øst.

8232345[/snapback]

Yes. Den britiske aksenten var litt små-irriterende til tider.
Lenke til kommentar

Vel eg hadde forventninger til denne filmen og de innfride totalt.

Filmen var i seg selv ein nytelse med flotte slag scener, flott landskap og herlig musikk. Med flotte oppmuntrings taler før slagene.

Eneste eg vil pirke på er at filmen var litt treg til tider.

Lenke til kommentar
nettop sett filmen selv. Synes musikken var dritbra og det samme vil jeg si om koreografien og sloss-scenene. Soundtracket skal anskaffes.

8229493[/snapback]

Soundtracket er ikke noe annet enn endeløs plagiering. Jeg syns det rett og slett er ynkelig av "komponisten" Tyler Bates. Misforstå meg rett; filmmusikken er bra, men når jeg har hørt den før og komponisten visstnok har lagd den selv, når han åpenbart ikke har gjort det, blir jeg bare pissed off.

Genial anmeldelse av filmen:

300 is making history as the first hit film that is spent 90% in slow motion. It's the story of a fierce people willing to go to great lengths and sacrifice everything in order to defend the freedom of their people (as long as those have absolutely no physical imperfections whatsoever. If they do, it's into the dead baby pile! Wheee!).

Apparently, lots of lots of humans are killed in this movie, which sounds like something I might enjoy, but apparently also lots of them live, which is depressing. Have I mentioned lately how much I hate humans? Because I do.

To grunner til at filmen var bra:

1. Den inneholder minst én innstilling der en alvorlig mann ser fra ett punkt til et annet.
  2. Den inneholder en innstilling med en gudekonge som skriker lydløst når det er et fyrverkeri i fronten av hæren hans.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Yes. Den britiske aksenten var litt små-irriterende til tider.

8232386[/snapback]

Britisk aksent er jo overlegen amerikansk. Jeg synes det var et godt valg, selv om den amerikanske aksenten kanskje ikke passet helt inn i filmen. Når perserkongen med gudekomplekser høres ut som en stor cowboy, blir det litt rart.

Hehe, anmeldesen du quotet var herlig cun! :!:

Hvem har skrevet den?

Lenke til kommentar
Hehe, anmeldesen du quotet var herlig cun! :!:

Hvem har skrevet den?

8233057[/snapback]

Zonar at the Movies

En samling med vanvittig artige anmeldelser. Hans anmeldelse av Star Wars-filmene er noe av det morsomste jeg har lest.

300 skal ses igjen i kveld! :thumbup:

Men som jeg skrev i anmeldelsen, filmen hadde vært mye bedre hvis folka i den holdt mer kjeft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...