Gå til innhold

gleder meg til 300


DemonS

Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?  

242 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?

    • 6
      85
    • 5
      107
    • 4
      24
    • 3
      10
    • 2
      6
    • 1
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utseendet til Xerxes er endre fra hva?

7142582[/snapback]

 

Fra dette:

 

post-85598-1161712937_thumb.jpg

 

Til den svarte lille karen med piercinger i 300 traileren.

7142629[/snapback]

 

den SVARTE LILLE karen? Han er faktisk stikk motsatt. Hvit og en halv meter høyere enn leonidas. Tror kanskje du blander sammen xerxes og sendebudet som forsåvidt ikke er "liten".

Lenke til kommentar
300 var bare en god fightefilm, med et par elendige scener mellom :( ventet bare å fightingen som kom jeg.

 

Den er langt under Rambo, men den er vel på samme nivå som Equalibrium eller The One.

8209979[/snapback]

 

Uff, du kan ikke sette den geniale Equilibrium i samme bås som den håpløst dårlige The One. Og å si at Rambo er bedre blir nesten like dumt.

Lenke til kommentar
Jeg visste at det ikke var noe annet enn en hel masse slakting av mennesker, men uansett JEG likte ikke filmen.

Hva er det som er så vanskelig å akseptere med det?

8209939[/snapback]

 

Hvorfor klarer du ikke å komme med grunner hvorfor du misliker filmen?

8210736[/snapback]

 

 

Har du lest det føste innlegget mitt i det hele tatt?

I den første posten skrev jeg at jeg synes filmen var langteklig, kjedelig og forutsigbar såvidt jeg husker.

 

Jeg ble rett og slett lei av slossingen, vanligvis liker jeg slossing på film men dette var over grensen til det kjedsommelige.

Lenke til kommentar

Du argumenterer veldig bra ja :roll: Kan du ikke utdype deg litt? Uansett jeg tror jeg vil like filmen og du kan for min del mislike den. Eneste jeg reagerer på er jo at du ikke forklarer det godt nok. Det blir som når jeg sier at jeg hater matrix for matrix er altfor lang og mye prat.. Forteller det deg noe? nei

Lenke til kommentar
Du argumenterer veldig bra ja  :roll: Kan du ikke utdype deg litt? Uansett jeg tror jeg vil like filmen og du kan for min del mislike den. Eneste jeg reagerer på er jo at du ikke forklarer det godt nok. Det blir som når jeg sier at jeg hater matrix for matrix er altfor lang og mye prat.. Forteller det deg noe? nei

8210880[/snapback]

 

 

Langteklig fordi det tar så j*vla lang tid før det skjer noe i filmen.

 

Slossingen ble etterhvert ganske kjedelig fordi det blir det samme opp igjen. Mann med sverd og/eller spyd som dreper en annen mann med sverd og/eller spyd.

 

Og relativt forutsigbart fordi man flere steder i filmen kan si hva som kommer til å skje i neste scene.

Lenke til kommentar

For de som ikke har fått det med seg så har det lekket ut en del screeners av 300 i det siste. Både en workprint og en vanlig screener har lekket ut på nettet. Jeg har ikke helt falt for fristelsen enda(det er jo tross alt bare en dag til jeg skal på kino :p ) Men jeg så samplene til en av filene og jeg gleder meg helt utrolig.

 

I det lille klippet på 1min jeg så, så var det sikkert 10 kroppsdeler som ble kuttet av :dribble: .... :p

Lenke til kommentar
Som sagt så er dette min oppfatning av filmen, og jeg regner med at det finnes nok av folk her inne som mener noe helt annet. Og hadde heller ikke regnet med annet.

8215417[/snapback]

Muligens er også ditt syn litt farget av alder :)

8215501[/snapback]

 

 

Kan nok være i og med at jeg mest sannsynlig er noe eldre enn gjennomsnittet her inne.

Lenke til kommentar
Som sagt så er dette min oppfatning av filmen, og jeg regner med at det finnes nok av folk her inne som mener noe helt annet. Og hadde heller ikke regnet med annet.

8215417[/snapback]

Muligens er også ditt syn litt farget av alder :)

8215501[/snapback]

 

 

Kan nok være i og med at jeg mest sannsynlig er noe eldre enn gjennomsnittet her inne.

8215589[/snapback]

Jepp, å du hører vel ikke akkurat til målgruppen til denne filmen uansett :)

Lenke til kommentar
Som sagt så er dette min oppfatning av filmen, og jeg regner med at det finnes nok av folk her inne som mener noe helt annet. Og hadde heller ikke regnet med annet.

8215417[/snapback]

Muligens er også ditt syn litt farget av alder :)

8215501[/snapback]

 

 

Kan nok være i og med at jeg mest sannsynlig er noe eldre enn gjennomsnittet her inne.

8215589[/snapback]

Jepp, å du hører vel ikke akkurat til målgruppen til denne filmen uansett :)

8215658[/snapback]

 

 

 

Kanskje ikke målgruppen, men jeg liker ganske mye inne film. Og liker vanligvis slakting på film, men denne appellerte desverre ikke til meg.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke så mye snakk om målgruppe hvis noen synes 300 er en dårlig film, men heller at man har sett flere filmer og dermed har mer peiling på hva som er en original og bra film. ;)

 

Har ikke sett 300 så jeg skal ikke uttale meg, men noterer meg at all kritikk ikke er unisont positiv...

 

Stig,

Endret av AtomSmurf
Lenke til kommentar

nova sal 1? der satt jeg iallefall :) jeg synes filmen var som forventet, nemlig veldig god, og mediebyttet fra grafisk novelle til film var veldig bra gjort som i Sin City. eneste som irriterte meg var den elendige lyden i kinosalen, det blir nesten for dumt å betale 95 spenn og få så grøtete og øredøvende lyd. thx, dolby og sdds sertifiseringene som de har hengende utafor hver sal kan de kjøre opp et visst sted... får se den igjen i sandvika kino1 eller en god oslo-kino når jeg skal hjem i påsken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...