BBC Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Er det mulig med fxp/server-to-server i ncftp eller lftp? Isåfall hvordan? Hvis ikke... er det noen andre gode CLI-klienter som støtter det? Lenke til kommentar
pine Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Tror det er skrevet et klient som støtter fxp. Tviler at ncftp støtter fxp. dette fant jeg på sourceforge. nuftp A nice full featured FTP client for X (with GTK) and console based. Allows FXP. Design based on FlashFXP for Windows. Scripting is allowed too. mooftp The goal of the mooFTP project is the implementation of a portable, multithreaded FTP/FXP client featuring plugin/scripting in addition to all the other usual features. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Fant en klient som heter proFXP. Har ikke prøvd å fxp'e med den, men den ser grei ut. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 jeg drev å brukte screen en gang i gamel dager. satt på min win box og brukte telnet til serveren hvor jeg hadde konto, screen ncftp 127.0.0.1 get .*. lukk telnet og så var det ferdig.. funker kjempe bra :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå