arobicRoy Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg vurdere å kjøpe et bose lifestyle system til leiligheten min så lurte jeg på om noen vet noe om lydkvaliteten på de høytalerne? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 De er rett og slett bare uhyre bra. Du finner ingen satelitt/sub pakker som spiller bedre enkelt og greit. Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 De er rett og slett bare uhyre bra. Du finner ingen satelitt/sub pakker som spiller bedre enkelt og greit. 7140689[/snapback] Ja jeg vet det er bra fordi jeg har det hos faren min der jeg bor nå, så det er ingen andre merker eller typer jeg burde vurdere? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 bose er et bra merke ja , men har du plass til normalstore høyttaler og ikke har noe mot og bruke litt plass på anlegget så får du samme eller bedre lyd til en billigere penge . men skal du ha noe som ikke synes og låter drit bra så er det garantert verd pengene det koster , for billig er det ikke ^^ men er no noe i lydogbildeverdenen det ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja jeg vet det er bra fordi jeg har det hos faren min der jeg bor nå, så det er ingen andre merker eller typer jeg burde vurdere? 7141208[/snapback] ikke hvis du er ute etter en sånn satelitt/sub pakke. men som sagt, er du villig til å gå for konvensjonelle høyttalere så får du jo selvsagt bedre lyd der. Men iforhold til design og størrelse så er Bose knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå