Kimble Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Skal lage meg en billig fil/printer server med et via mini-itx kort og trenger et kabinett. Det virker ikke som om prisguiden er veldig oppdatert på dette området så jeg lurer på om det er noen som kan anbefale noe? Krav: - Helst ikke mye mer enn tusen kroner - Så lite som mulig, men det må være plass til en 3.5 toms disk (og selvfølgelig mini-itx hovedkort fra via). - Bør se greit ut. Det eneste kabinettet jeg har funnet så langt var det komplett som hadde og det så ut som et oppgulp fra pc'ns tidlige barndom :-) På forhånd takk for alle innspill! Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 komplet har vel hverfall to mini-itx kabinetter med plass til 3,5" harddisk. Ellers er det jo ingenting i veien for å kjøpe et vanlig ATX, evt et M-ATX kabinett hvis du ikke liker utseende på de få mini-ITX kabinettene som fins. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Ellers er det jo ingenting i veien for å kjøpe et vanlig ATX, evt et M-ATX kabinett hvis du ikke liker utseende på de få mini-ITX kabinettene som fins. 7140896[/snapback] Bortsett fra størrelsen.. Hadde jeg hatt plass til et m-atx kabinett hadde jeg samtidig valgt m-atx hovedkort og fått mye mye mer kraft igjen for pengene Da den skal stå på hybelen vil jeg ha den så liten som mulig og aller helst helt lydløs. Har sett meg ut en plass i bokhylla til et mini-itx kabinett. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hva med å bare kjøre uten kabinett. Vurderer sterkt å bare skru mitt mini-itx hovedkort + resten rett fast i hyllen min. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Hehe, blir litt dumt med tanke på støvtørking og sånt. I tillegg tviler jeg på at dama blir særlig begeistret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå