inaktiv000 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg brukte tidligere TV2s web-tv en gang i blant, ganske greit å kunne se hva jeg ville når jeg ville... Så begynte de selvfølgelig å skulle ta betalt for de mest populære tjenestene. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å betale, men ettersom jeg gjerne ville se noen episoder av Torsdagsklubben betalte jeg 30 kroner via mobil. Fikk to bekreftelser tilbake, noe som sannsynligvis betyr at det ble betalt 60 kroner. Da regnet jeg hvertfall med å kunne se... men selvfølgelig fungerte dette ikke. Jeg hadde ikke fått noe tilgang, og sendte derfor mail til TV2. Dette var vel på søndag. Har ennå ikke fått noe svar (bortsett fra litt spam fra TV2). Noen som har fått til å betale for TV2s web-tv? Eller andre som har hatt samme problemet? Jeg anbefaler hvertfall ikke noen å betale for dette. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Ta en telefon til TV2 Interaktiv (avdelingen som styrer Tv2 webben), så løser de nok problemet. Jeg tviler sterkt på at det er TV2's policy å charge brukerne dobbelt :smile: Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hvis det er slik at du får kodeord i retur bør du kansje prøve begge. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 22:59, skrev cecolon:Noen som har fått til å betale for TV2s web-tv? Jepp, jeg så Viking - etellerannetmøkkalag her om dagen. Funket fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå