DHL Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Dette er et skudd i mørket, men jeg prøver allikevel. Er det noen her som sitter på bluetooth driverne til Billionton bluetooth USB dongle? Kjøpt på Clas Ohlson. Basert på Broadcom BCM2035 chippet. Jeg forsøker å laste ned fra ftpen deres: http://www.billionton.com.tw/website/downl....11-B/BT1.2.htm , men dette går utrolig tregt. (ca 0,6 KB/s) filen heter bluetooth1_2.zip og er på ca 60 meg. Jeg hadde satt kjempestor pris på om noen kunne sendt meg denne filen! Endret 24. oktober 2006 av DHL Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Joda, denne nedlastinga tar jo bare superlang tid.. Jeg har jo no driver greier, men er usikker på om det vil funke hos deg.. Den er av type "BilliontonBTSW" "Main chip:CSR BlueCore 02" Men dette er jo en cd med div im så hvordan vil du ha den?? Hele er på 59MB.. Lenke til kommentar
DHL Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 takk skal du ha. Sendte deg en melding hvordan du kan sende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå